wiem ?e g?upie ale jednak spytam

Ostatnio dostałem pytanie dlaczego końcówka miary ( tej takiej zwijanej) musi być luźna. Mam jedna nasuwającą sie odpowiedź ale wolałbym wysłuchać waszych opinii.

Acha i nie śmiejcie sie głośno :)

mtz

Reply to
mtz

Wielkość tego luzu jest dokładnie taka, jak grubość tej blaszki. Cieplej?

Konrad

mtz pisze:

Dlatego abyś mógł mierzyć tak jakby wymiar zewnętrzny i wewnętrzny. Chodzi o to, że możesz dosunąć końcówkę miary do czegoś (np. ściany) lub nałożyć na krawędź (np. biurka). Nie wiem czy dosyć jasno to wytłumaczyłem ale chyba inaczej nie potrafię :)

Reply to
Pio

mtz pisze:

Pocieszę Cię, ja kiedyś te nity zaklepałem jak zobaczyłem, że jest słabo znitowane:) Na moja obronę przemawia tylko to, że było to w czasach kiedy takich miarek praktycznie sie nie spotykało :)

Reply to
Padre_peper

Użytkownik "Padre_peper" snipped-for-privacy@no.net napisał w wiadomości news:fdtphn$1rv$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

Pocieszę Cię, że ja też chciałem zaklepać, ale świętej pamięci Ojciec dał mi łapach. To było jakieś 40 lat temu...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Reply to
Krzysztof Tabaczynski