Wytrzymałe pręty szklane.

Witam. Czy ktoś ma doświadczenie ze szkłem technicznym? Szukam pręta fi3mm(dł~3mm) , który wytrzyma 700C i mechaniczne też będzie w miarę odporny.
Zastosowanie -powiedzmy :"sztywny światłowód wandaloodporny".

On Wed, 14 Mar 2007 08:16:12 +0100, "Michał T" <oduczyłem się podawać

A nie lepiej zwykly swiatlowod w stalowej rurze ?
Ja tam nie wiem, ale pret fi 3 to z jakiego by pancernego szkla nie byl chyba jednak w rekach zlamie ..
J.F. wrote:

No to spóbuj. średnica 3mm długość 3mm. Michał, jak nie dasz więcej szczegółów co to ma być- to trudno cos wymyślić będzie. Konrad

Potrzebne mi światło(sygnał) na zewnątrz urządzenia. Urządzenie narażone jest z zewnątrz na uszkodzenia mechaniczne i wysoką temperaturę(chwilowe-kilkusekundowe skoki), więc nie mogę po prostu dać LEDa, bo się spali,albo ukruszy. Skontaktowałem się z firmą http://www.continentaltrade.com.pl /. Dostałem informację,że szkło kwarcowe będzie dobre,czekam na wyliczenia kosztów. Jeśli macie jakieś pomysły to chętnie posłucham. Pozdro Mich
PS. To z gwoździami było niezłe-nie miałem pojęcia o takich możliwościach.Ciekawe ile kosztuje taki gwóźdź.

Nie ma problemu.
On Thu, 15 Mar 2007 08:39:26 +0100, "Michał T" <oduczyłem się podawać

Oslony lamp do piekarnikow w kuchenkach ?

Raczej chodziło mi o podanie konkretnego materiału. Jakie szkło jest w drapaczach chmur(takich "szklanych domach")? :-)
Michał T wrote:

Szkła wodowskazowe się prasuje. Wytrzymałość mechaniczną maja taką, że większej nie potrzebujesz. Temperaturowo- na parę sekund każde słoikowe szkło wytrzyma. Pierwszy z głowy wyskakuje Spetech. Może ci wyprasują ściankę z wypustkami "światłowodami" i wgłębieniami na LEDy. Konrad