wytrzymałość materiałó - zadania. Czy ktoś ma??

Potrzebuje jakieś zadania z wytrzymałość materiałów dotyczące
1. metody sił (proste zadania dla belek)
2. Zastosowanie wzoru Maxwella-Mohra
Jestem z PW a moja uczelnia nie umieszcza na stronie żadnej dydaktyki.
Może znacie jakieś linki?? Bardzo by mi się przydały.
Lub ewentyalinie może ktoś ma jakiejś zadani i mógłby mi wysłać??
W moich książkach jest za mało przykłądów.
Pomóżcie. W pon mam egzamin
A.
Reply to
invalid unparseable
Dnia 2004-06-19 22:08, Użytkownik Pszczoła napisał:
A to co, odkurzacz?
Może znacie jakieś linki?? Bardzo by mi się przydały.
Lub ewentyalinie może ktoś ma jakiejś zadani i mógłby mi wysłać?? >
Refleks masz jak ten radziecki szachista co to notorycznie się w czasie nie mieścił.
Reply to
Michal Grodecki
Ehhh wytrzymałość materiałów. Kiedy ja to miałem :) Pozdrawiam i powodzenia. To piękny przedmiot tak samo jak metaloznawstwo i obróbka cieplna. No a o mechanice płynów nie wspominam nawet :)
Student IV roku :)
Użytkownik "Pszczoła" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cb26h2$jc1$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
invalid unparseable