Latest threads in RC and scale modeling (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

[sprzedam] Junior - kadlub laminatowy szybowca (skala 1:3)
Czesc, Sprzedam kadlub laminatowy polskiego szybowca SZD-51-1 Junior w skali 1:5 (docelowa rozpietosc 3m). Informacje o szybowcu (1:1): ze starego zestawu pamietajacego czasy NRD, ale w bardzo dobrym...

Poszukiwany Focus RC
Hej, To trzecie modelarskie miejsce gdzie pytam, wiêc je¶li kto¶ z Was ju¿ mnie widzia³... ;) Szukam miejsca - sklepu w Sieci, 'analogowego' - obojêtnie, gdzie mo¿na kupiæ kilka, kilkana¶cie...
2
2

Gdzie mozna kupić YS 120 ?
Witam! Gdzie można kupić YS 120 (USA, Europa) ? Google niestety nie pomogły mi. Wiem ze zastąpiono je YS 140, ale czy te silniki są jeszcze w ofertach handlowych ? Pozdrawiam Marek GG: 1299639...
1
1

coś dla montujących kamerki z nadajnikami video w modelach samolotów
Witam,szukałem w necie projektu urządzenia umożliwiającego przesyłanie razem z sygnałem video innych informacji np. napięcia akumulatora i wysokości lotu. Znalazłem , może kogoś...
1
1

Silniki elektryczne
Producent modelarskich silników elektrycznych typu AMS 10 i AMS 5 Informacje dotyczące w/w silników na stronie http://www.silnikams.pl
11
11

[Sprzedamy]
Witam Mamy (modelarze olsztyñscy) parê modeli i akcesoria do sprzedania, morze kogo¶ to zainteresuje.

Re: Hitec HFS 05MS ?
U¿ytkownik "PeKlesyk" napisa³ w wiadomo¶ci news:dr4ois$7a4$ Az tak tragicznie? Kupilem ten odbiornik do depronowego 3D, wiec bedzie pracowal kilkanascie metrow od nadajnika. Moga byc klopoty?...
2
2

Sprzedam interface USB do Reflex XTR
Sprzedam interface USB , do symulatora Reflex XTR !! TANIO ! ! KONTAKT : 608 08 33 64
4
4

klejenie
Witam czy kto¶ wie czym kleiæ tworzywo ABS ? Marek S
17
17

Szukam planów
Szukam planów Extra 300 lub 330 oraz Katana i Funtana
1
1

Ładowanie akumulatora samochodowego
Witam :-) Mam pytanko do osob mocno "wkreconych" w sprawy elektryki itp. Moze troche OT, ale na pewno modelarski jest jeden z elementow "mojej zagadki" :-) Zima przyszła, jak pewnie zauważył każdy...
5
5

Wtyczki
Czy w sklepie mozna kupic przewod do serwa zakonczony gniazdem Futaba i wtyczka Hitec/JR? Ewentualnie czy sa w sprzedazy gniazda Futaba? Przerzucilem pare stron sklepow, ale najczesciej brak jest...
5
5

Naprawa Jeti advance 08
Czy ktos moze podjac sie naprawy regulatora Jeti advance Spaleniu ulegly chyba dwa tranzystory znajdujace sie przy przewodach dporowadzajacych prad. Marek 604218181 Pozdrawiam

Honey Bee
Co sadzicie i smig³owcu Honey Bee. Dostêpny w Wimarexie w £odzi. Warto wydaæ pieni±dze - 925 pln? Czy ta aparatura jest co¶ warta? Z powa¿aniem Wojtek
7
7

Kto wykona fototrawienie ?
Witam Przegladajac archiwum znalazlem wzmianke, ze jest ktos kto zajmuje sie fototrawieniem i moze wykonac blaszke wedlug przeslanego wzoru: Jest jeszcze jedno rozwi±zanie - Part trawi na zamówienie...