Latest threads in RC and scale modeling (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Czym kleić?
Czym najlepiej kleić styropian z sosną, balsą? TR
7
7

Różne kleje , żywice, ale czym się różnią
Witam Jest sporo różnych żywic, tajemnicze literki i związane z tym inne właściwości, gdzie mogę znaleźć jakiś wyczerpujący opis żywic dostępnych na naszym rynku - popularnych abym...

Clearcoat - czym rozcienczac?
Czym mozna rozcienczac lakier clearcoat? Pozdrawiam Theo

Klej szybkoschnący ??
Witam Szanownych Grupowiczów Czy jest gdzieś w ofercie tego sklepu jakiś klej który schnie 10-25 min ?? Firma MODEL MAKING, za³o¿ona w 1992r. zatrudnia kilkudziesiêciu doœwiadczonych i...
8
8

Dragoneye
Z ciekawostek modelarskich.... rys. i dane od str. 41... -------------- The Bocelot

SAPAM [twinstar za 50% ceny - delany do nauki ]
TWINSTARA - model idelany do nauki latania
4
4

[SPRZEDAM] Nowe pakiety Sanyo 2500mAh 4,8V
2
2

Kupiłem ładowarkę :)
wreszcie coś porządnego :D wybór padł na Ripmaxa PRO PEAK Prodigy II jest cudna cieszcie się razem ze mną ;) PMK
11
11

Glupie pytanie #2
Cze to znowu ja. I znowu z laickim pytaniem. Chce do swojej aparaturki podlaczyc zwykly silniczek bez zadnej elektroniki (podlaczony do przekladni planetarnej). Ale za bardzo nie wiem jak to zrobic....
17
17

amator
witam jestem zainteresowany zakupem jakiego¶ modelu RC z tym ze jestem kompletnym laikiem i nie wiem jaki wybraæ.... czy u¿ywany spalinowy czy nowy elektryczny ..... chodzi mi o spe³nienie...
4
4

Gdzie pływać
Witam kolegów Kończę robić model jachtu żaglowego RC i nie bardzo wiem gdzie można pływać w Warszawie lub okolicach tak żeby było bezpiecznie. A może jest takie miejsce gdzie fani tego...
2
2

Czy ktoś lata w Nowym Dworze Mazowieckim?????
Witam, tak jak w temacie, najlepiej w weekendy. Jestem początkujacy i chętnie bym sobie "oko pocieszył" oraz korzystając z okazji popytał "o to i o tamto".... pozdrawiam Switch'ak

Sprzedam zaczetego kombata Me109 - stan surowy
Konstrukcja kadluba balsowa, wrega silnikowa sklejka. Plat na rdzeniu styro kryty balsa 1mm Model budowany raczej reakracyjnie jako model, gdzysz lubie mesie, ale wedlug planow modelarskich. Stan:...
1
1

zbudowac motoszybowiec
witam, chcialbym sobie zbudowac motoszybowiec (rozp. ok 2 metry) moze byc podobny do tego znacie jakies rysunki albo opisy cos w stylu budowe duzego motoszybowca?

[RC] Gdzie mogę kupić koło zamachowe ?
Witam może ktoś z kolegów doradzi mi gdzie kupić w Polsce (lub ma do sprzedania!) koło zamachowe do silnika HPI .15 ?? Szukałem po necie i nic nie znalazłem koło wygląda tak jest mocowane do...
3
3