Latest threads in RC and scale modeling (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

helikopter ?
Witam ! Już prawie się zdecydowałem na helikopterek bo T-maxx mi już nie wystarcza i człowiek się strasznie przy tym brudzi :). Wybrałem: - TRex 450X-V2 z silnikem bezszczotkowym oraz esc...
1
1

Prosba o opinie - Elektroszybowiec OMEI 2000
Witam, Stanalem przed zakupem nowgo szybowca z napedem elektrycznym. Wybor madl na model ARF (prawie gotowy do lotu) OMEI 2000. Wyglada tak: laminowany, skrzydla pokryte folia (ropzpietosc: 190 cm),...
1
1

Silnik spalinowy w osi ?
mam takie pytani co do modelu i silnika. to dolnopłat - ale nie ma rysunku jak przymocowac silnik. i pytanie - czy oś silnika musi isc w osi statecznika poziomego ? w wiekszosci przypadków tak jest...

cm bieżący ??
Witam Szanownych Grupowiczów Wysłałem zapytanie do firmy specjalizującej się w wycinaniu laserowym ile by mnie kosztowało wycięcie elementów z deseczki balsowej 500mm x 100mm x 1mm w...
2
2

Kupię podwozie do samochodu z napędem elektrycznym
Chciałbym kupić podwozie do modelu samochodu z napędem elektrycznym. Problem polega na tym, że potrzebuję podwozia o konkretnych wymiarach. Chciałbym kupić samo podwozie (z mechanizmem...
1
1

Sklep ze zdalnie sterowanymi w warszawie???
Witam! Szukam zdalnie sterowanych smiglowcow, ale nigdzie w warszawie nie moge znalesc sklepu gdzie takie sie znajduja. Prosilbym o podanie adresow roznych sklepow z modelami w warszawie i okolicach,...
1
1

Niestandartowe wymiary deseczek balsowych ??
Witam Szanownych Grupowiczów Czy jest gdzie¶ mo¿liwo¶æ zakupu deseczek balsowych oraz sklejki o niestandartowych wymiarach np : 600 x 460 mm. Pozdrawiam
1
1

KAN1050
Witam! Mam pytanie dot. zakupu ogniw KAN 1050. Ktos podawal nie tak dawno link do jednego ze sklepow internetowych gdzie ogniwa te mozna kupic w cenie 8,00 zl/szt. Niestety zgubilem tego linka -...
4
4

Jaki model na hale ?
Witam. Zwracam siê z kolejn± pro¶b± o podpowied¼. ;-) Szukamy sprawdzonego modelu z depronu lub EPP na silnik bezszczotkowy do lotów w hali. Zastanawiamy siê nad ShockFlayer'ami, lub podobnymi...

[RC] Schweighofer-przesyłka
Witam ! Czy ktoś kupował już w Schweighofer? Jakie są koszty przesyłki do Polski bo mimo przejścia prawie całej procedury zakupu wciąż nie podają tej kwoty. W warunkach dostaw dla zagranicy...
3
3

Czy silniki zarowe loticze maja gaznik.
Wiem ze pytanie glupie. Chodzi mi o to czy istnieje mozliwosc regulacji mieszanki w tych silnikach za pomoca serva( bo w sumie to chyba musi byc ale musze miec pewnosc wiec pytam).
23
23

malowanie spaliniaka
Witam. Robie styropianowo - styrodurowy model spaliny. Pytanie - jak to pomalowac zeby nie stopilo tworzywa i zeby bylo odporne na benzyne. (slyszalem jak na razie o farbie olejnej + warstwie...
1
1

Foto z Lotu Ptaka
Zapraszam Wszystkich grupowiczów którzy mysleli jak robic dobre fotki z góry, do sprawdzenia Wiem ze bylo o tym dlatego podaje adres stronki gdzie mozna kupic balon do napelnienia helem, podaja...
2
2

Jak podlaczyc 2 serwa do jednego kanalu ? (lotki)
Witam, Czy mozliwe jest podlaczenie 2 serw (lotki w szybowcu) do jednego kanalu w odbiorniku ?? Posiadam zwykla aparature, bez zadnych komputerow i nie wiem czy jest to mozliwe. Czytalem, ze wystarczy...
15
15

Latanie na lądowisku Raków
Uwaga, Osoby nie posiadające odpowiedniego zezwolenia na wjazd na teren lądowska, a także nieprzestrzegające podstawowych zasad bezpieczeństwa podczas lotów będą zmuszane do opuszczenia terenu...
28
28