Latest threads in RC and scale modeling (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

czołgi / t-72/91
Poszukuję modelu fly model 92 (T-72 M1) oraz publikacji na temat T-72 M1 , PT-91 Twardy. pozdrawiam Tomek
1
1

zyroskop jaki?
Witam, Tak troche sobie moze "ubzduralem" ale zastanawiam sie na kupnem zyroskopu do samolotu. Co byscie polecili? Przegladalem oferowane i rozpietosc cenowa mnie zaskoczyla. Myslalem o zastosowaniu w...

Kupuję go !!! Nie ma szans!
model : : inne wyposażenie
9
9

Sorry za to pytanie ! Co to jest układ BEC ???
Gooooooooooooglowałem ale tam nie znalazłem nic konkretnego. Wiem tylko tyle ,że jest to jakiś regulator czy stabilizator napięcia
7
7

Silniki spalinoiwe
Czesc. Chcialbym sie doksztalcic w temacie silnikow spalinowych, goglowalem troche ale nic ciekawego nie znalazlem. Chodzi mi o podstawowe informacje. Czym sie roznia swiece do silnikow zarowych bo z...
4
4

Co to znaczy samozaplon.
Jestem konstruktorem samochodow RC ale jak na razie to budowalem tylko elektryki. Ale chcialbym skonstruowac w koncu cos spalinowego. Tylko ze w temcie silnikow spalinowych to sie za bardzo nie...
9
9

Spam - sprzedam Łosia w 1:48
Witam! Z czasów gdy zajmowałem się modelarstwem redukcyjnym pozostał mi model Łosia PZL 37B w skali 1:48 firmy Mirage Hobby (normalna cena 115zł ). Do tego dokładam elementy fototrawione,...
2
2

Nie ma jak latanie na zboczu ;-)
Piotr http://www.hangflug.ch/bilder/spass/popethrow.jpgPozdrawiam Polskie szybowce, szybowce historyczne, polskie lotnicze konstrukcje amatorskie.
5
5

Czujnik cofania a hak ?
Chcia³bym zamontowaæ czujnik cofania, ale mam wystaj±cy hak, czy to nie spowoduje ¿e czujnik bêdzie "wykrywa³" ten hak? MA mo¿e kto¶ jakie¶ do¶wiadczenie? pzdr zbyszek
4
4

prety aluminiowe kwadratowe
witam Poszukuje pretow aluminiowych kwadratowych 5mm i rurek aluminiowych tez kwadratowych o szerokosci wew. tez 5mm. Czy takie profile sa w ogole w sprzedazy ? Wie ktos, gdzie mozna to dostac na...
3
3

Szukam modelarzy RC ze Szczecina do wspólnego jeżdżenia
Witam! korzystalem juz z pomocy grupy przy probach odpalenia mojego autka a teraz szukam pomocy w znalezieniu osób z którymi moglbym sobie wspolnie pojezdzic w Szczecinie ... Mam spalinowego...

[RC] Ubezpieczenie dla pilotów RC
Witam mam pytanie, w jakiej firmie mozna wykupic ubezpieczenie "OC" dla latających modelami RC? wiem że niektórzy koledzy posiadają takowe - a wiadomo różnie to bywa i w razie czego może się...
9
9

Jak sie robi takie skrzydlo?
przeczytalem jedynie ze jest to styropian kryty abachi , ale jak sie uzyskuje tak ladnie lsniaca powierzchnie? czyzby byl to topcoat szlifowany? T>
2
2

Fajna Stronka :)
Witam Szanownych Grupowiczów Znalaz³em ciekaw± stronkê po¶wiêcon± modelom RC
2
2

[RC|WWW]Aktualizacja strony. Ostatnie plywanie Lodzi bagiennej oraz dodany model EFF 900.
Witam! Ostatnie plywanie Lodzia bagienna - zdjecia. Dodany model EFF 900, latanie modelem. Pozdrawiam i zapraszam,
1
1