Aerograf w W-wie

Witam.
Oj jakos wiele lat temu wypadlem z tego rynku modelarskiego :(
Gdzie W-wie mozna w tej chwili napotkac jakis sensowny wybor aerografow.
Tak zeby byly jakos do wyboru, obejrzenia a nie tylko na zamowienie.
Kiedys byl spory wobor przy Mazowieckiej a jak teraz ??
PZDr.
Reply to
invalid unparseable
W artykule <cmotcg$3u0$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> Adam Szewczak napisał(a):
Oj! Czuć.
Raczej w centrum. Choć nie tylko.
Prawie wszędzie jest coś do wyboru, ale też nigdzie nie miewają więcej niż 3-5 modeli na raz.
Co nieco o sklepach w Warszawie dowiesz się na PWM.
Na Mazowieckiej jest teraz nie jeden, a trzy sklepy dla artystów, a to równa się konurencja. Kolejny sklep dla artystów jest na szkolnej.
Ja swojego Azteca kupiłem w Pelcie na Świętokrzyskiej.
Zawsze znajadziesz coś na Zielnej i na Centralnym.
Na Targowej nigdy nie byłem, a są ludzie, którzy to chwalą.
Szczególny rodzaj aerografów znajdziesz w Castoramie, LeroyMerlin, lub u jednego gościa z łodzi na Allegro.
Wiele osób poleci Ci "niby Iwatę" ze sklepu internetowego z Krakowa.
Więc, jak widzisz, dobrze było by gdybyś dodefiniował twoje zaintersowania.
KAcper
Reply to
Kacper Perschke
zaintersowania.
Dzieki.
Na byl (albo moze jeszcze jest) sklep w CH przy metrze Sluzew. Ostatnio widzialem aerografy w CH galeria Mokotow. Pogrzebalem w necie to znalazlem sklep w Krakowie
Chyba sie zdecyduje na Azteka (ok 150 zl za 1000S) ma wymienne dysze.
Generalnie ma to byc aerograf dla mojej zony (maluje i rysuje) tyle ze najpierw bedzie musiala sie nauczyc operowac nowym narzedziem :)
PZDr. Adam.
Reply to
invalid unparseable
Do tego odniosę się na samym końcu.
Czyli w Landzie. Ciekawe - nie wiedziałem.
Domyślam się, że w tym kantorku modelarskim. Ze względu na ceny nie polecam.
Super.
Akurat w tej chwili nie pamiętam co potrafi 1000S. Ideologia wymiennych dysz jest wspólna dla wszystkich Azteków.
I tu wracamy do pytania zasadniczego. Pytania pomocnicze: 1) Jak często żona zamierza używać nowego narzędzia? 2) Jak duże powierzchnie zamierza malować? 3) Jak precyzyjne powinny być elementy malowane przez żonę? Wystarczy średnica w mm. 4) Jak ważne są dla niej przejścia tonalne, bądź popiardywanie kropkami? Przepraszam za termin. Mam nadzieję, że znający technikę wiedzą o co chodzi. 5) Jakiego rodzaju barwnika zamierza sznowna małżowinka używać do malowania? Nitro, olejne, akryle, tusze, gwasze, akryle? 6) W jaki sposób (przy pomocy czego) zamierzacie dostarczać sprężone powietrze?
KAcper
Reply to
Kacper Perschke
W artykule snipped-for-privacy@metawire.org Kacper Perschke napisał:
Errata - powinno być: "Nitro, olejne, akryle, tusze, gwasze, akwarele?".
Przepraszam.
KAcper
Reply to
Kacper Perschke