Best Rated threads in RC and scale modeling (Polish)show all threads

Subject Author Posted Replies

Wydruki 3D - oferta
Witam wszystkich grypowiczów. Chciałbym Wam przedstawić moją ofertę związana z możliwością druku 3D w technologii FFF. Zachęcam do odwiedzenia strony pod adresem . Pozdrawiam, Norbert...

Re: Sprzedam model szybowca ARF DG 303 rozp 3,75m
W³a¶nie siê przymierzam do czego¶ trochê wiekszego :)))

sanwa cygmus
potrzebna instr. obs³. sanwa Cygnus jesli kto¶ wie gdzie to znale¿æ - bêdziem wdzieczni

Tworzywo karbamidowo-fenolowe UF. Czym to kleic?
Witam Polamalem element, powiedzmy ze z modelu ;), ktory w przekroju zlamania jest jakby sprasowanym proszkiem. Z tylu elementu jest oznaczenie recyclingu (chyba) >UF<, wygooglowalem ze to tworzywo...
5
5

Instrukcja Corona RP6D1
Witam, potrzebuję polskiej instrukcji do tego odbiornika! Jeśli ktoś taką posiada, i może podesłać, niech się odezwie!, Z góry dzięki!
1
1

sterowanie motoszybowcem z lotkami
Jak najlepiej ustawic sterowanie tzn jeden kanał na sterowanie obrotami silnika drugi kanał na lotki które pracowac bedą jako klapolotki(góra-dół) trzeci kanał jako ster kierunku czyli...
13
13

Kabel trenera (SANWA-HITEC)
Witam, Gdzie znajde jakis schemacik jak wykonac taki kabelek jak w tytule ? Pozdrawiam !!
1
1

Topnik do lutowania stali ???.
Witam Kto z Kolegów wie gdzie w Warszawie dostanę topnik do lutowania stali ( najlepiej taki na bazie chlorku cynku). Znalazłem oferty wysyłkowe, tyle tylko, że koszty wysyłki 2 razy większe od...
2
2

Ograniczenie wysokości lotu modeli
Witajcie Czy w Polsce lub ogólnie w EU obowiazują jakieś ograniczenia dotyczące wysokości lotu modeli? W pewnych miejscach np. w pobliżu lotnisk mogą występować lokalne ograniczenia, ale...
8
8

Czym przykleić teflon
Zamierzam przykleić taśnę teflonową do styropianowego kadłuba. Tylko czy tak się da? Czy jest jakiś sprawdzony klej? Sławek
9
9

reanimacja PIKO
Witam Jako ze pierwszy raz na grupie to pozdrawiam wszystkich ;) W wieku baaaaardzo mlodzienczym moj ojciec sciagal z dawnego DDR sporo zestawow kolejki PIKO. Zabawa trwala pare lat ale z wiekiem...
8
8

Instrukcja obsługi do nadajnika SPECTRUM - DX3
Cześć Mam kłopoty z ustawieniem fail save w Spectrum - DX3. Konkretnie chodzi o to żeby po utracie sygnału z nadajnika model automatycznie hamował. Może ktoś z kolegów posiada instrukcję do...
1
1

Pokrowce na skrzydła
Pokrowce ochronne na skrzydła i stateczniki, każdy wymiar (dla modeli 3m, 2.6m, 2.4, 2.0, Trajnerki, i inne, dla skrzydeł nie dzielonych,). Wykonane z foli bombelkowej, znakomicie chronią przed...
6
6

Batyskaf lub lodz podwodna
Chcialbym zbudowac dzialajacy model lodzi podwodnej lub batyskafu/batysfery w ktorym moglbym ukryc kamere video. Nie interesuje mnie rekonstrukcja jakiegos U-bota z WWII lecz dzialajacy, zdalnie...
10
10

Cisza na grupie
Czesc, Strasznie tu cicho - zdaje sobie sprawe, ze siedzicie na forach. Bardzo prosze o namiary, gdzie wyemigrowaliscie! Serdecznie pozdrawiam, Marcin
14
14

Plany modelarskie kutra torpedowego klasy "DARK"
Witam serdecznie !!! Rozpoczynam budowê modelu redukcyjnego kutra torpedowego "DARK" i poszukujê w/w planów modelarskich. Mam kopie planów która by³a zamieszczona w modelarzu Nr 5 z 1981 roku,...

Żyroskop - kompensata ruchu Ziemi
Może NTG... Czy w żyroskopie trzeba kompensować ruch obrotowy Ziemi? To znaczy, czy uruchomione koło żyroskopu wykona w ciągu doby pełny obrót (oczywiście nie wokół osi żyra) w kierunku...

[Reklama] Powstał nowy sklep www.modelmotor.com.pl
Powstał nowy sklep . W ofercie silniki benzynowe do średnich i dużych modeli w bardzo dobrych cenach, tłumiki, modele kompozytowe, śmigłowce dla "wybrednych" oraz PowerBox'y. W tej chwili są...

27, 35, 40, 72 Mhz, 3,4,5,6,7 kanalow - dostane zaraz szajby ;) -
Witam, Chyba od tego powinienem zaczac - pytanie o czestotliwosci i kanaly. Nie znalazlem na stronach internetowych wyjasnienia kompletnego lecz jedynie "napomknienia" w rodzaju "unikaj czestotliwosci...
20
20

Help ! aparatura zwariowala - czy ktos w krakowie potrafi ja zdiagnozowac? hitec eclipse 7
Witam tuz przed lotem tydzien temu zaraz po uruchomieniu silnika samolot przestal reagowac poprawnie na drazki. Pomimo wychylania drazków ruchy serw byly bardzo male i na pewno nie zgodne z tym jak...
6
6