Ciśnienie w aerografie.

Jakiego ciśnienia uzywacie? czytalem ze okolo 0,5 atmosfery. to moje poczatki z aerografem. I nie chcieal bym go zepsuc.

Paweł Maksymczak

Reply to
Paweł Maksymczak

w wiekszosci przypadkow 1,5 - 2 atm. roznica przy rodzaju farby oraz sposobie malowania (inaczej maluje sie duze powierzchnie akrylem a inaczej male plamki olejna)

KP

Reply to
Kuba Plewka

Aerograf to słynna juz chyba "chińska iwata" .

Paweł Maksymczak

Reply to
Paweł Maksymczak

Można więc zasilać go ciśnieniem do 5 atm bez obawy zniszczenia ( w praktyce nawet jak przez którtki moment dojdzie do 10 atm to też nic sie nie stanie). Co do malowania to proponuję ustawić ciśnienie na 1,2 - 1,6 i zrobić jakieś próby z różnymi farbami. Spróbuj malować z odległości nie większej niż 5-8 cm odpowiednio do niej reguluj ciśnienie i stopień rozcieńczenia farby

Piotrek Gmurczyk

Reply to
piogmu1

Dziekuje za odpowiedz. Juz sie nie moge doczekac. Nie wiem co ci ludzie na poczcie robia z przesyłkami ze ida tak dlugo. :))

Pozdrowienia Paweł Maksymczak

Reply to
Paweł Maksymczak