Czy ktos dorobi zebatke? [Krakow]

Czesc modelarze :)
W pewnym urzadzeniu zuzyla mi sie zebatka:
ona nacisnieta na os malego silniczka
elektrycznego - napedza wieksze kolo zebate.
Srednica to <> 10mm, dlugosc jakies 3cm.
Czy mozecie polecic speca, ktory dorobi
identyczna "zebatke" z dobrego materialu,
najchetniej tworzywa sztucznego jak oryginal,
ew. z np. mosiadzu, miedzi...
Wezme kilka sztuk na zapas...
Koniecznie w Krakowie lub okolicach - chce
podjechac i pokazac o co dokladnie chodzi.
Nie musi byc specjalnie tanio, byle dobrze.
Z gory dzieki za podpowiedzi!
invalid unparseable
No, kto tam ostatnio wystrugał zębatkę z laminatu? ;-)
Reply to
Grzegorz
Witam Od czego ten ¶limak jest?? bardzo jestem ciekaw...
Reply to
PhoenIX_rc
To nie ma znaczenia, ale od podajnika SF200 ;-)
invalid unparseable
Kuba, a co na to serwis ?
PMK
Reply to
PeKlesyk
Witam!
:-) Skromnie: Kto jak nie ja? Na szczescie mam daleko do Krakowa, bo wykonania takiego slimaka bym sie nie podjal. To juz obrobka w 3D. Poza tym na laminacie wygladzilem wszystkie pilniki, jakie mialem. :-)
Pozdrawiam,
Szymon
Reply to
Szymon_Shaggy