Czy ktoś używał podkładów w sprayu (Primer) Tamiyi ?

Cześć,
Zastanawiam się co one dają i jaki jest sens ich stosowania. Dotąd jeśli miałem np. czarny plastik pomalować na czerwono to malowałem go
najpierw cieniutko neutralnym szarym (np. XF-66 - b. dobrze kryje), potem ew. błyszczącym lub matowym białym (X-2 lub XF-2) i potem docelowym kolorem. Co mi da zastosowanie podkładu w sprayu ? W czym jest lepszy ?
Pozdrawiam, Zbyszek