czy muszę programować regulator

Mam Regulator obrotw 25A firmy DYNAM do silnikw 3-fazowych Poniewa po raz pierwszy skadam model i elektronik do niego chc
zapyta, czy fabrycznie nowy regulator musz przed uyciem zaprogramowa, by odcina silnika przy napiciu 5.3V/pakiet lub 2.7V/ 3.0V/ogniwo , czy jest to zaprogramowane fabrycznie ?
I jeszcze jedno - nie wiem do czego suy funkcja "hamulec" wacz/ wycz. Moe kto przybliy ?
Bart
P.S. li-pol z poprzedniego mojego postu nadowa sie po paru godzinach
snipped-for-privacy@infomiasto.pl wrote:

Nie musisz, ale w czym widzisz problem? Sprawdź jakie są ustawienia fabryczne i ewentualnie przestaw te, które nie są dla Ciebie odpowiednie. Funkcja "hamulec" włącz/wyłącz jak sama nazwa wskazuje włącza/wyłącza hamulec. Włączony hamulec zapobiega obracaniu się śmigła przy wyłączonym silniku (wtedy, kiedy drążek "gazu" masz na zero). Stosuje się to przy śmigłach składanych, przy stałych również (z dwóch powodów - śmigło zahamowane stawia mniejszy opór niż wiatrakujące oraz trudniej je złamać przy lądowaniu (jeśli odpowiednio się ustawi, tzn. w poziomie, a nie pionie)).
g.

dziki...