czy silnik 4t mo┼╝na montowa─ç bokiem?

witam, proszŕ siŕ nie ÂmiaŠ z pytania- czy modelarskie 4suwy mo┐na mocowaŠ w pozycji bocznej? nie ma to jakiego z│ego wp│ywu na
smarowanie? co prawda nie ma tam pompy oleju i miski, ale czy to nie zaszkodzi silnikowi ? w instrukcji nie napisali nic na ten temat. W zasadzie to ju┐ zamocowa│em tak ten silnik, wiŕc wola│bym ┐eby odpowied╝ by│a pozytywna :) pzdr
Add pictures here
Ôťľ

B─Ödzie dobrze. Nie Ty pierwszy tak zamontowa┼ée┼Ť ;-) Ja mam cylindrem do do┼éu i mo┼╝e to sprawia─ç jedynie problemy np. z zalewaniem ┼Ťwiecy. O problemach przy montowaniu bokiem nie s┼éysza┼éem.
Pozdrowienia, Tomek
Add pictures here
Ôťľ