Czym przykleić teflon

Zamierzam przykleić taśnę teflonową do styropianowego kadłuba. Tylko czy tak się da? Czy jest jakiś sprawdzony klej?
Sławek

Chiba tylko jakiś adhezyjny. Zapytaj w 3M o klej w sprayu do stickerów. Pozdrawiam Jarosław Manek ------------------ www.aero-foto.pl

Są na przykład taśmy teflonowe o roznej grubosci, z warstwą kleju, taki teflon samoprzylepny.
Pozdrawiam Jasiek

teflonu nie da sie pomalować ani skleić jedynie skręcanie

Użytkownik Marian napisał:

Przypomina mi się jedno z pytań stulecia: Skoro do teflonu nic się nie przykleja, to w jaki sposób przyklejono go do patelni ? ;-)
Pozdrawiam Grzegorz

Witam Poproszono złą gospodynię, aby usmażyła kawałek teflonu na patelni i teflon się do patelni przypalił ?
Tu http://www.ntr.com.pl/techprod/przyklad.html#KlejenieTworzyw podają, że teflon się klei, jednakże zalecają kontakt z konsultantem. Być może sposób na tyle skomplikowany czy kosztowny, że gra nie warta świeczki.
Pozdrowienia PP

Kolego to moze napisz jak skleic teflon jak jesteś taki mądry, a ze swoja wypowiedzią przypominasz naszych polityków byle cos powiedzieć ,napisać byle by być.Widać ,że teflon widziałeś tylko na patelniach u mamy w kuchni i na tym sie kończy cała twoja marna wiedza w tym temacie

Użytkownik Marian napisał:

Oj nerwowy Kolega. Nie zauważył Kolega "uśmiechu" na końcu ? A teflon widuję naprawdę dość często i nie ma on nic wspólnego z patelnią. Jeśli potrzebujemy mocnego połączenia to o klejeniu należy raczej zapomnieć. Bloki teflonu zawsze skręcałem. Przed ściśnięciem miejsce łączenia smarowałem klejem silikonowym, ale to w celu uszczelnienia a nie zwiększenia wytrzymałości połączenia. Jedno co zauważyłem, to jeśli powierzchnia teflonu była gładka to dawało się dwa kawałki "skleić" (cudzysłów jest jak najbardziej na miejscu) za pomocą taśmy dwustronnej do klejenia wykładzin. Taśmę taką dawałem niekiedy w zastępstwie silikonu w roli uszczelnienia. Sam silikon też jakoś tam się kleił tzn nie odpadał pod własnym ciężarem ;-)
Podobne problemy są z polietylenem, ale w jego przypadku pozostaje nam przynajmniej łączenie na gorąco.
Pozdrawiam i więcej humoru życzę Grzegorz
http://www.rc.slupsk.pl
Przed klejeniem stosuje sie tzw. primer lub aktywator, np taki http://www.kleje-przemyslowe.pl/pdf/MULTIBOND-77%20TDS.pdf chociaz i tak do wytrzymalosci spoiny mozna miec duze zastrzezenia pozdr Darek_J

My kupujemy teflonowe produkty w firmie CHEMFLON z Poznania. Sproboj u nich.
Pozdrawiam Jasiek