Czym skleić krzesło ?

Witam,
Tym razem mam niezbyt modelarski problem.
Pękło mi podparcie pod rękę w fotelu.
Jest to jakiś plastik - taki porowaty - standardowy we wszelkiej maści,
aktualnie sprzedawanych fotelach biurowych.
Nie wiem jednak co to dokładnie jest i czym to skleić - CA owszem trzyma ale
jedynie pare dni. Kleje modelarskie do plastiku nie rozpuszczają tego
tworzywa więc spoina jest jeszcze gorsza od CA.
Czym to kleić, ma ktoś z Was jakiś pomysł ?
Pozdrawiam,
Andrzej Zabłudowski
Reply to
invalid unparseable
W domowych warunkach chyba niczym. Jesli ci zalezy, to naprawia ci to w zakladzie, ktory klei na goraco zderzaki i inne plastiki samochodowe pozdr Darek_J
Reply to
Darek_J
Dziękuję za pomoc - widać czeka mnie "kowalska robota" (druty, śruby itp.)