D─Öblin M┼Ü makiet lataj─ůcych - fotki

Witam serdecznie
Z poniedziałkowego wypadu ;-)
http://www.elprog.com.pl/polski/?strona=1_firma&pstrona /03
To wszystko co zostało napisane o imprezie to prawda ale i tak warto było.
Sławek
Add pictures here
Ôťľ
Chyba jednak drogi S┼éawku - nie wszystko prawda, bo podobno nie by┼éo wolono fotografowa─ç , Czy┼╝by┼Ť by┼é uprzywilejowany.? Czyli kto┼Ť tu chrzani - w jakim celu ? zrobi─ç jeszcze wi─Ökszy podzia┼é i rozd┼║wi─Ök ?
--
http://www.avia.tarman.pl
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl

http://www.modelarstwo.org.pl/forum/viewtopic.php?ts26
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

Ôťľ
jak widac przepisy sie zmienialy cochwile ...