[DW] Co zawiera Modelarz nr 2 z 2005r

Witam wszystkich!
Podaję co konkretnego zawiera 2 nr Modelarza z 2005roku:
1. Elektryczny regulator szybkości f-my LRP Electronik i silnik
bezszczotkowy f-my "Reedy".
2. Model RC kl. Fun Fly JOKER ---> opis, zdjęcia i plany w sk. 1:7 ark. 1/3. 3. Kalendarz imprez lotniczych i kosmicznych na rok 2005. 4. Amerykański samolot szkolny Pipper TOMAHAWK ---> opis, zdjęcia i plany w skali 1:48 ark. 1/1. 5. Łodzie słowiańskie budowa modeli o poszyciu zakładkowym wg. C.Ciesielskiego ---> rysunki poglądowe. 6. Angielski pancernik RODNEY ---> Opis, zdjęcia i plany na wkł. w skali 1:100 ark. 3,4/5. 7. Porady praktyka ---> Galwanotechnika i trawienie metali, miedziowanie, postarzanie mosiądzu i miedzi, brunirowanie stali [oksydowanie]. 8. Kalendarz imprez modeli pływających, samochodów, kartonowych i plastikowych. 9. Na ostatniej stronie okładki zdjęcia modelu greckiej SOKOLEWY w wyk. J.Ferens.
Pozdrawiam
"Hadżi" Murat Sylwester
Kalendarz nie pełny, dokonczenie w nsatepnym numerze ! Czyli jak zwykle tam nic ciekawego nie ma :(, ale za to fajna jest niemiecka gazeta FMT, tylko wołają 25 zł za nią ;( troche za DUZO !

Witam!

tam
O dalszej części kalendarza jak się ukarze w następnym numerze albo i dalszych ...
Gdzie wołają tyle za FMT [chodzi o sieć sprzedaży, kto rozprowadza - MPIK, kioski, sklepy modelarskie czy inne]? Jaki ma profil to pismo [lotniczy, szkutniczy, kosmiczny czy i inne - który z działów przeważa, a może wszystko po trochu]? Czy sa publikowane plan, rozwiązania techniczne, warsztatowe, technologiczne? Czy mógłbyś podać nr indeksu [to taki numer wydawniczy najczęściej umieszczany przy lub na grzbiecie pisma]? Jest to miesięcznik czy kwartalnik?
Słyszałem o tym piśmie ale go jeszcze nigdzie nie spotkałem więc nie miałem okazji go przejżeć. Z tąd moje pytania. Za odpowiedzi byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam
"Hadżi" Murat Sylwester

Witam, troche zobaczyc mozna tutaj: http://www.vth.de/Modellbau/FMT/FMT.HTM Pozdrawiam. Marek

Witam !

Dziękuję serdecznie. Obejrzałem prawie wszystko, Mnie najbardziej interesuje MODELL WERFT. Co do ceny to: FMT 4,50?, AMT 3,90?, MODELL WERFT 5,20?, TRACK MODELL 5,40? MASCHINEN 5,30?.
To są ceny jakie obowiązują w niemczech. U nas w empiku trochę będą wyższe. Czy warto myślę że tak jeżeli są w nich plany, rozwiązania techniczne i inne merytoryczne opracowania a nie ma biuletynu sportowego i nadmiaru reklam. Ale do najbliższego MPiK-u mam kilkadziesiąt km i w mieście woj. bywam raz na jakiś czas. Jeszcze raz wszystki dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam
"Hadżi" Murat Sylwester
Niestety u mnie w miescie nie ma takowego sklepu, widziałem to czasopismo w MPIK-u, jest to raczej modelarstwo RC, BARDZO CIEKAWE choć po niemiecku, duuuzo stron (chyba ok. 120 ale nie jestem pewien), duzo fotek, raczej wszystkie kolorowe, można tam znaleść duuzo ciekawych rzeczy !
Polecam, choć troche drogo !

...piszesz troche drogo....NIE...bardzo tanio...przelicz Sobie ile stron ma MODELARZ ile FMT "podziel" przez ilosc stron "zmarnowanych" na reklamy, porownaj tresci i zaloze sie ze MODELARZ jest w porownaniu z chodzby tym pismem lekko mowiac KIEPSKI... zastrzegam ze jest to moje subiektywne zdanie Pozdro RD Użytkownik "Tomasz Duda - adres antyspamowy !"

tylko
MPIK,
Modelarz to jest NAJGORSZE polskie czasopismo modelarskie, tam nigdy nic ciekawego nie można znaleść (modelarze lotniczy RC), a jezeli juz cos jest to jakies marne zazwyczaj, choć przyznam ze ok. 2 -3 razy do roku, można trafic na coś sensownego :(((((((

A hmmm czy mi się wydaje czy jest to jedyne polskie czasopismo modelarskie ? Jeśli tak to jak może być najgorsze ??
--

oozakS maiwardzoP
www.skazoo.future-net.pl

nic
Już kiedyś to pisałem ale napisze jeszcze raz: Możecie mi panowie powiedzieć kto ma tworzyć to _jedyne_ polskie czasopismo modelarskie? ONI? Macie tyle dokonań, to może zamiast marudzić i klupać to marudzenie w klawisze weź, jeden z drugim i w pół do trzeciego, swoje wypociny (często ciekawe, zabawne, a nawet wartościowe) wsadź do koperty i wyślij na znany Ci adres redakcji. Za tydzień - przy kolejnej aktualizacji swojej strony - zrób to ponownie. Na pewno nie zostaniesz za o ukarany!!! Opublikują albo nie. Ale tylko tak możecie / możemy wpływać na kształt takiego pisma. spocznij, można narzekać
-- pozdr. Renart odpowiadając usuń z adresu "nospam" zobacz www.avia.tarman.pl

Może powinienem napisać że to OT bo głównie chodziło mi o to jak Tomasz ujął "najgorsze polskie pismo modelarskie" które nie mają konkurencji siłą rzeczy nie może być najgorsze.

Swoje wypociny wolę publikować gdzie indziej ;)

Niestety mam odmienne zdanie co do moich możliwości wpłynięcia na to pismo.

Ponarzekalem już wcześniej ;D
--

oozakS maiwardzoP
www.skazoo.future-net.pl

No chyba teraz już tylko narzekać lub założyć nowe pismo... :-( Na Preclu była już dyskusja na ten temat. Wygląda na to że redakcja Modelarza jest raczej "odporna" na zmiany. Podzielam zdanie Skazoo. Wygląda na to że Modelarza już więcej nie kupię (nie rozbie tego od 11/2004).
Pozdrawiam, Szymon

Cześć,
wypróbowane i nieskuteczne!
Pozdrówka Piotr

dyskusyjnych napisał: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

nie, żeby dyskutować .... narzekanie jak widać jest jeszcze mniej skuteczne...
-- pozdr. Renart odpowiadając usuń z adresu "nospam" zobacz www.avia.tarman.pl

Zamiast narzekac trzeba tworzyc alternatywy. W dzisiejszych czasach nie musza one byc papierowe (aczkolwiek kompa, nawet z WLANEM niewygodnie zabiera sie do toalety:-))
Pozdrowiania dla wszystkich
Alex

Użytkownik Tomasz Duda - adres antyspamowy !
napisał:cvdofp$dl4$ snipped-for-privacy@news.wp.pl...

Pełny kalendarz jest dostępny - od jakiegoś już czasu - na : http://www.aeroklubpolski.pl/modelarstwo/index.htm oraz www.avia.tarman.pl
-- pozdr. Renart odpowiadając usuń z adresu "nospam" zobacz www.avia.tarman.pl
dla mnie to ciekawe były ogłoszenia sklepów. no i artykół o M.S w Deblinie ...ktory bez mała odbył sie pół roku temu gdzie oczywiwscie nie napisali wszystkiego - czyli najbardziej chorej "organizacji" tylko "kaprysne sady" sedziów

plany
skali
miedziowanie,