Dwa silniki podłączenie ??

Nie jestem do końca przekonany. Czy aby synchronizacja się nie wysypie ? Nie jestem specem w tej dziedzinie, ale chyba coś tak zasłyszałem (?)
Pozdrowienia, Tomek
Reply to
Vex
Vex pisze:
dokładnie ...chyba że będą napędzały tą samą oś ... patrz podwójne AXI
tompolex
Użytkownik Paweł Rajtar napisał:
Musiały by być identyczne (co już jest nierealne) pracować w identycznych warunkach obciążenia. Jedyny przypadek, w jakim to jest możliwe, to taki o którym pisał Kolega "tomoplex" - silniki pracujące na jedną oś - czyli w sumie jeden silnik z podwójnymi uzwojeniami.
Odpowiedź generalnie brzmi: NIE.
Wynika to z tego, że to nie regulator (a dokładnie jego układ komutacji) każe silnikowi obracać się z określoną prędkością, tylko silnik nakazuje regulatorowi przełączanie faz w określonym momencie.
Pozdrawiam Grzegorz
Grzegorz Kurczyk
Dzięki a podpięcie do odbiornika na Y kabel ???
Pozdrawiam
PR
Użytkownik "Paweł Rajtar" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:gn0u5v$17k$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...
Reply to
invalid unparseable
Paweł Rajtar pisze:
Tez nie polecam. Sa duze szanse na rozbieznosc ciagow. Trzeba bedzie doregulowac :) Dlatego lepiej pod dwa niezalezne kanaly.
Reply to
sco