FORUM !!!

Ale mam radoche, jak kilkanascie dni temu zaproponowalem zrobienie formu to ogolnie zostalem zjechany do zera. A tu prosze zagladam dzisiaj na grupe i sie dowiaduje ze jest forum. Super. PS Prosze nie dziekowac za pomysl :) pku

Reply to
Pawel

Ke'dem guerfel "Pawel" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news:blaa82$e1$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

ROTFL

Tak, jakby Forum to się samo odpaliło...

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Ke'dem guerfel "Pawel" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news:blac2t$448$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Taaa...

Tak się dziwnie składa, że przy licznym zespole redakcyjnym PWM przemyślenie układu Forum zajmuje "chwilę", zaś "głupie" zrobienie przyzwoitej grafiki to kilka godzin żmudnej pracy.

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Ta, uwazaj, bo juz w sieci byl taki, co to uwazal, ze caly Internet to jego pomysl... Czyzby nowe wcielenie expierda?

*PLONK warning!*

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

A to o czyms swiadczy? Ja jestem i bylem przeciw, ale przeciez jak juz powstalo i dziala to nie bede na zlosc mamie odmrazal sobie uszu i oczywista jest rzecza ze sie zarejestrowalem i bede czytal...

Lestat

Reply to
Piotr 'Lestat' Puchowski

Ale ludzie jestescie czepialscy, jeszcze dwa dni i pokroicie mnie zywcem

  1. Forum nie bylo i nie bylo o nim mowy /oficjalnie/
  2. Napisalem poscik ze takie cos jest i mozna by pomyslec.
  3. Reakcje byly rozne
  4. Mijaja dwo tygodnie i forum sie pojawia i to dokladnie z uzyciem takiego samego softu jak ten w tescie.
  5. Ciesze sie ze jest:)

Czego jeszcze odemnie chcecie.

Chyba ze tego: Bardzo fajne forum Panowie wymyslili i zrobili, dziekuje bardzo i padam na kolana ... Teraz jest OK?

Uzytkownik "Pavvel" snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl...

Reply to
pawel

To jest moj ostatni post w tym temacie. Nikt sie teraz nie czepa Twojego pomyslu, pocytaj najpierw o czym sam piszesz.

co wg Ciebie oznacza, ze to Twoja zasluga, tak? A dokladnie to wynika z Twoich postow - ze mamy byc Ci wdzieczni za pomysl.

Masz bardzo ciekawy sposob rozumowania.

Zbiera Ci sie. *LPLONK* warning dwa. To taka zolta kartka. poprzednio bylo ostrzezenie ustne;)

BTW, nawet nie umiesz odpowiadac na posty...

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

:))))))))

Reply to
pawel

Pavvel - Luzik chlopie :-) a Pawla prze WU zapraszamy nowe SUPERFORUM gdzie go najwyzej mod wytnie :-)

pozdrowienia i proponuje spokoj

KP

Reply to
Kuba Plewka

jestemspokojnyjestemspokojnyjestembardzospokojny.... ;)

oki, ja sie juz nie unosze;D

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel