[GDA] Fajne miejsca do puszczania latawc贸w w Gda艅s ku

Czy kto zna jakie fajne miejsca do puszczania latawc體 w Gda駍ku? Please...
Laszpa

Laszpa pisze:

jak cos znajdziesz to krzyknij bo ja nawet latac nie mam gdzie :P
Jest taka spora 艂膮ka na g贸rce za osiedlem Olimp w Kowalach. W sumie to na granicy Gda艅ska. Niedawno widzia艂em tam go艣cia, kt贸ry puszcza艂 jaki艣 model samolotu RC z nap臋dem. Nikomu nie przeszkadza艂 a i jemu nie mia艂 kto przeszkadza膰 bo w sumie sporadycznie tam kto艣 przechodzi. Pozdrawiam Marek