Gdzie kupić Diablotina ?

Cześć! czy można gdzieś w Polsce kupić Diablotina, zdaje się był taki coś ok 1.4 m ?? Natknąłem się tylko na Diablotina XL.

Dzięki!

Reply to
Vex

Użytkownik "Vex" napisał...

Rzeczywiście kiedyś był taki i nazywał się Diablotin Mini. Jednak obecnie nie ma go na stronie producenta i możliwe, że nie jest już produkowany więc z zakupem może być problem. Jeśli nie musi być koniecznie ten model to polecam Kabriolina z Topmodel - mam, latam i jestem bardzo zadowolony.

Krzysiek

Ktoras wersje maja w arthobby. Zadzwon. Zapytaj.

Reply to
Boogie

Potwierdzam, maja 1550mm rozpietosci, Diablotin Top jak mnie pamiec nie myli.

Pozdrawiam Jakub

Reply to
Jakub_RC

Dzięki za wszystkie odpowiedzi!!!

Reply to
Vex

Mam nowego Diablotina JR 63 w pudełku, nie ruszany. Gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam. Mieszkam na Śląsku.Pozdrawiam Andrzej.

Reply to
Andik