Gdzie kupić???

Proszę o podanie mi sklepów w których bede mógł kupić samolot ale kompletny
ze sterrowaniem i za niedurzą kasę jestem amatorem i chcem coś prostego i
taniego.
Reply to
invalid unparseable
Chyba najtańszy kompletny zestaw (płatowiec + mechanika + nadajnik/odbiornik), nadający się dla początkującego, z jakim się spotkałem to SkyScooter Pro II w ArtHobby
za 849zl. Jesli chcesz wydać mniej to trzeba kupić coś używanego. Mogę się mylić, że to jest na pewno najtaniej bo takie kompletne zestawy mnie nigdy nie interesowały. Ta cena może mieć jednak drugie dno. Po pierwsze chyba gdzieś kiedyś słyszałem, ze choć zestaw jest reklamowany jako całkowicie kompletny, to jednak nie zawiera pakietu nadajnika (upewnij się przed zakupem jak to jest na prawdę). Po drugie, żeby sensownie polatać elektrykiem potrzebujesz mieć więcej niż jeden pakiet napędowy + porządna szybką ładowarkę (czytaj: dodaj do ceny conajmniej 400zl). Zestaw jaki kupisz będzie zawierał ładowarkę tzw. dobową i jeden pakiet napędowy. Oznacza to, że wykonujesz jeden ok. 15min lot po czym wracasz do domu, i ładujesz pakiet przez kilkanaście godzin żeby znów móc polatać. Może ktoś inny na grupie wie o jakiś kompletnych zestawach spalinowych? Pamiętaj jeszcze, że takie zestawy (nieliczne na rynku) zawierają bardzo tanie, nierozwojowe nadajniki (wspominam o tym na wypadek gdybyś nie zamierzał skończyć na tym jednym modelu). Poza tym większość oferowanych zestawów ARF (zakładam z tonu pytania, że nie chcesz sbyt dużo czasu poświęcić na budowę a jedynie na latanie) to sam płatowiec. Do tego osobno kupuje sią zestaw nadajnika (zawierający nadajnik, odbiornik, serwa, pakiet do zasilenia odbiornika), oraz osobno zespół napędowy (silnik, ewentualnie przekładnia, śmigło, kołpak, ewentualnie regulator obrotów i pakiet napedowy w przypadku elektryka). To by było na tyle w wielkim skrócie i uproszczeniu. Możliwosci jest znacznie wiecej. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Użytkownik "Robert 'Heyoan' Gadomski" <robspam1@SKASUJTO!reebok.pl> napisał w wiadomości news:bqkdtv$7np$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Pozwól Robercie ze jako właściciel Sky Scootera conieco sprostuję i uzupełnię.
Faktycznie nie zawiera , potrzeba 8 akku , mogą być dowolne , wydajność prądowa nie ma znaczenia.
Ładowarka bodajże Hitec CG 81 , albo jakoś podobnie , juz nie pamietam. Nie jest to ładowarka dobowa tylko zwykły układ ładujący stałym prądem 1,2 A z mechanicznym timerem. Pakiet 600 mAh ładuje w pół godziny. straszne badziewie , wywaliłem od razu.
Pozdrawiam, Paweł Ubysz.
Reply to
invalid unparseable
Dzięki za sprostowanie. A propos Twojego Sky Scootera, udało Ci się go reanimować czy sprawiłeś mu pogrzeb? Przypomniało mi się jeszcze, że zetknąłem sie w internecie z tańszymi zestawami kompletnymi, na początku roku, w trakcie poszukiwań pierwszego modelu dla siebie ale te ponizej Sky Scootera to raczej zabawki, bardzo słabej jakości. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Użytkownik "Robert 'Heyoan' Gadomski" <robspam1@SKASUJTO!reebok.pl> napisał w wiadomości news:bqkess$bg7$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Latałem w niedzielę w Markach. Klej Dragona rządzi. troche smutno było samemu. Trzy loty - na tyle starczyło mi czasu - zakonczone perfekcyjnymi ( czytaj - nic się z modelu nie odłamało ) lądowaniami. A tak serio , to chyba wreszcie udało mi się poprawnie wytrymować ustawienia lotek i skos silnika. Pozdrawiam, Paweł Ubysz
Reply to
invalid unparseable
Dnia 2003-12-03 11:01, Użytkownik Michał Kurkiewicz napisał:
Chcem ci powiedzieć że sterrowanie i samolot za niedurzą kasę to raczej trudno:)
A popatrz tutaj:
Jakub Witkowski