Gdzie można kupić taki wynalazek ale za rozsądne pieniądze?

http://allegro.pl/item409410123_super_latajaca_lodz_zobacz_filmik_.html http://allegro.pl/item410351534_wielka_lodz_latajaca_plywa_lata_szokuje_r_c_wawa.html
Jak w temacie , a może ktoś z Was miał styczność i mógłby się wypowiedzieć na temat działania , trwałości i awaryjności? Spodobało mi się i chciałbym kupić, dopiero zaczynam przygode z RC ale jak to zobaczyłem to przyćmiło mi chęć na helikopter albo samolot. Tyle że ceny jak widać ogromne a w sieci tego jak na lekarstwo , nawet nie wiadomo jak to się fabrycznie nazywa. Pozdrawiam
Norbert wrote:

Tutaj: http://allegro.pl/item398589865_hydra_morlock_family_.html
Ale ani to, ani z Twojego linku nie nadaje się na pierwszy model. Tak samo jak i helikopter.
g.
gizmacz pisze:

No niestety ale to co wskazałeś to nie jest zestaw tylko sam model. A ja chce kupić coś gotowego. Poprzez stwierdzenie ze nie nadaje sie na pierwszy model masz na mysli ze nie dam sobie rady z jego sterowaniem? Nie mam zbyt wiele kasy na wydanie a narzeczona mnie chyba zabije jak sie dowie na co kase zaczynam trwonić wiec chcialem kupic cos gotowego i juz na dluzszy czas. Myslisz ze wprawiajac sie powoli nie naucze sie na tym "latac" ? Bo samo pływanie i jazda po trawie raczej trudna nie jest. Pozdrawiam.

Obstawiam ze zanim nauczysz sie latac to rozwalisz go baaardzo szybko a to co mial byc tanio( tzn caly zestaw ) bedzie do wywalenia bo raczej ten material z ktorego jest model wykonany nie wyglada na latwy do naprawy czyt. klejenia. A aparatura jest lekko mowiac mniej niz srednia i zabardzo nie nadaje sie do czegokolwiek a biorac pod uwage rodzaj modelu to i sadze ze zasieg jest mniej niz zadowalajacy aby rozwazac ten nadajnik do wykozystania do modeli latajacych wiekszych niz 80cm
Jesli naprawde chcesz wywalac kase to polecam to lub smiglowiec na pierwszy model ;) No chyba ze bedziesz tylko plywal lub po trawie jezdzil :)
Norbert wrote:

Jeśli nie masz zbyt wiele kasy, tym bardziej tego nie kupuj. To "coś" i "na dłuższy czas" to zupełnie wykluczające się sprawy. Latac się tym na pewno nie nauczysz. Na poczatek proponuję np. Easy Stara Multiplexa, używany nadajnik (coś w stylu Flash 5x Hiteca), pakiet, regulator, ładowarkę, odbiornik. Zamiast wydać 500 czy 600 zł wydasz ok. 1000, ale każdy z tych elementów wykorzystasz do kolejnych modeli. A jeśli Cię to nie wciągnie, to sprzedasz i odzyskasz dużą część kasy. Z elementami z gotowca nie zrobisz juz nic sensownego.
A narzeczona... Jeśli nie jest w stanie zrozumieć, że facet ma swoje pasje i zainteresowania, to sam rozumiesz... Nie wróży to najlepiej na przyszłość. I piszę to zupełnie poważnie. Oczywiście trzeba zachować umiar i brac pod uwagę priorytety.
g.
Witam Niedawno przerabiałem dość mocno temat co kupić na pierwszy model ( dla mnie pierwszy po długiej przerwie w modelarstwie bo 20 lat ,dziecinnieje na starość:) ). Kupiłem całość wyposażenia wraz z modelem za około 1700zl z tego model 500zl reszta to ładowarka z balancerem ,akumulator ,aparatura .Wydałem dużo ale to mój powrót do tego hobby wiec kupowałem na przyszłość, bo ja wiem ze to lubię. jeżeli chcesz kupić tani model po to by się nauczyć pilotować to proponuje Ci szybowiec Sky lady za niecałe 400 zł .nie słyszałem jeszcze by ktoś żałował tego zakupu Za ta cenę masz kompletny zestaw bierzesz karton i idziesz na lotnisko . tu masz link http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id " a tu filmik jak to potrafi latać
http://pl.youtube.com/watch?vMH_ymG-RKk&feature=related
Z wypowiedzi sądze ze nie masz zbytniego pojęcia o lataniu wiec może pobaw się także trochę symulatorem FMS (wiem że to tylko symulator ale chociaż jakieś pojecie o lataniu będziesz miał.) pozdrawiam
Na102 pisze:

Wielkie dzięki.