Giles 202 3D CM-Pro złożony !!! stan idealny!!!

Sprzedaję bardzo dobry model :CM-Pro Giles 202D bez wyposażenia (silnika serw i odbiornika) Jest w idealnym stanie bardzo starannie
wykończony bez uszkodzeń i napraw. Model latał kilkanaście razy ,lata świetnie zawisy,hariery,zrobi wszystko zależy od umiejętności pilota, a do lądowania podchodzi sam,jak depronowy latawiec!!! Polecam na pierwszy spalinowy akrobat. Dane: Rozpiętość: 1240mm Waga bez paliwa : 2045g Powierzchnia nośna: 43dm2 Obciążenie powierzchni 47g/dm2 Zainteresowanym mogę przesłać więcej dokładnych zdjęć pytania tel. 602255639 Polecam naprawdę Okazja!!!
Zainteresowanym mogę dodać silnik OS 46 AX za dopłatą.
Model bez silnika : 200zł Silnik :180zł
Zainteresowanym kupnem wyślę fotki.
Add pictures here
✖