Graupner MC 19

Witam mam MC 19 i prawdopodobnie poszedł modół nadawczy tzn model w pewnym momencie tak jakby na sekunde albo i 2 przestał reagować jak go sprawdzam na
ziemi wszystko gra puszczałem z odbiornikiem JETI i Hitec więnc odbiornik raczej dobry pytanie czy ktoś miał podobne problemy ? a i jeszcze jedno antena ma mimimalny luz przy dokręceniu wygląda to tak jakby była przekręcona i nie trzyma na tym mosiądzu z gwintem może to ma jakiś wpływ ??
Otwórz nadajnik i sprawdź czy nie odkręcił się kabelek zasilający antenę Kiedyś w mc-10 miałem luźny.
Pozdrawiam