{HELI rc} O co tu chodzi nie ma siły lecieć...

Witam wszystkich szanownych modelarzy
Mam problem kupiłem mikro śmigłowiec Dragonfly firmy FEDA z oferty riku po
zapakowaniu całej aparatury przyszedł czas na oblot i tu małe
zaskoczenie...Okazuje sie że model nie ma siły żeby oderwać się od ziemi !
przy pełnym naładowaniu pakietu oderwie się conajwyżej 5cm,zaznaczam że
pakiety są 100% sprawne dobrze naładowane kupione miesiąc temu ,pakiet
pierwszy to oryginalny 600mah z zestawu drugi to 750mah również 7 celowy
łopaty są zamontowane w dobrych kierunkach odbiornik serwa i regulatory
wszystko mikro.
Jedyne co zostaje to być może wadliwy silnik albo co??? bo chyba nic innego
nie może być.
pozdr
Reply to
invalid unparseable
Ja w takich razach zawsze mówię: " proszę z tym do sprzedawcy". Zawodowo zajmowałem się handlem. KAŻDY szanujący się sprzedawca wie co sprzedaje, potrafi doradzić, prowadzi części zamienne i serwis. Oczywiście świadadczy gwarancję i czasem nawet dokłada do interesu. To musi być wliczone w cenę. Dlatego może za ten model żądać parę groszy więcej niż przy przemycie z zagranicy. Trzeba żądać wsparcia technicznego, tego co nam się należy.
A co do objawów to klasyczna poduszka powietrzna. Faktycznie silnik, pakiet lub regulator. Nawiasem mówiąc myślałem, że DragonFly jest od GWS-a.
Robert Boehm
Reply to
Robert Boehm
Przeprowadziłem test na innym reglerze od silnika 500 i jest to samo w sumie zostaje silnik...
> -- > Wysłano z serwisu OnetNiusy:
invalid unparseable
ziemi !
temu  ,pakiet
----------------------------------------------------- Oczywiscie recenzje przeczytałem dlatego go kupiłem :-) silnik bierze max 4A właśnie się kontaktuję z Jarkiem H jestem dobrej myśli cudów tu nie ma musi lecieć... --------------------------------------------------------
Reply to
invalid unparseable
Koniecznie Napisz w czym tkwił problem. Ja bym obstawiał wadliwy silnik, albo zbyt ciasno spasowaną przekładnię. Zakładam, że łopatki są fabrycznie ustawione na stały kąt. Przy takim prądzie zwykły Hornet "wyciska" 560 gram, przy wadze około 350, więc nie ma siły, to musi się wznieść.
Pozdrawiam Piotr_M
Reply to
mqowiec2
Hey
Jak zwykłem mówić w takich sytuacjach..."czarów nie ma" - podobnie tutaj. Po osobistej rozmowie z Darkiem ustaliliśmy, że zakres kanału gazu w aparaturze miał zawężony, przez co regler nie dawał pełnej mocy na silnik. Po zmienie ustawień w aparaturze wszystko jest ok - śmigłowiec poleciał.
pozdrawiam
mikki
Użytkownik snipped-for-privacy@op.pl w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > > Oczywiscie recenzje przeczytałem dlatego go kupiłem :-) silnik bierze max > 4A > > właśnie się kontaktuję z Jarkiem H jestem dobrej myśli cudów tu nie ma > > musi lecieć... > > Koniecznie Napisz w czym tkwił problem. Ja bym obstawiał wadliwy silnik, > albo zbyt ciasno spasowaną przekładnię. Zakładam, że łopatki są fabrycznie > ustawione na stały kąt. Przy takim prądzie zwykły Hornet "wyciska" 560 gram, > przy wadze około 350, więc nie ma siły, to musi się wznieść. > > Pozdrawiam > Piotr_M > > -- > Wysłano z serwisu OnetNiusy:
mikki
Witam,mikki jak zwykle wnikliwie przeanalizował sprawę ale widziałem jak mu sie oczy świecą myslę że to kwestia czasu jak on kupi dragona :-)))
pozdr ----------------------------
Reply to
djdarecki
Hey
Kto wie...kto wie...;-)). Dlatego właśnie zależy mi na tym, żebyś go gruntownie przetestował, skoro już go kupiłeś i wtedy być może też się zdecyduję ;-).
pozdrawiam
mikki
Użytkownik snipped-for-privacy@o2.pl w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > Witam,mikki jak zwykle wnikliwie przeanalizował sprawę ale widziałem jak mu sie > oczy świecą myslę że to kwestia czasu jak on kupi dragona :-))) > > > pozdr > ---------------------------- > > Hey > > > > Jak zwykłem mówić w takich sytuacjach..."czarów nie ma" - podobnie tutaj. Po > > osobistej rozmowie z Darkiem ustaliliśmy, że zakres kanału gazu w aparaturze > > miał zawężony, przez co regler nie dawał pełnej mocy na silnik. Po zmienie > > ustawień w aparaturze wszystko jest ok - śmigłowiec poleciał. > > > > pozdrawiam > > > > mikki > > > > > > Użytkownik snipped-for-privacy@op.pl w wiadomości do grup dyskusyjnych > > napisał: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > > > > Oczywiscie recenzje przeczytałem dlatego go kupiłem :-) silnik bierze > > max > > > 4A > > > > właśnie się kontaktuję z Jarkiem H jestem dobrej myśli cudów tu nie ma > > > > musi lecieć... > > > > > > Koniecznie Napisz w czym tkwił problem. Ja bym obstawiał wadliwy silnik, > > > albo zbyt ciasno spasowaną przekładnię. Zakładam, że łopatki są fabrycznie > > > ustawione na stały kąt. Przy takim prądzie zwykły Hornet "wyciska" 560 > > gram, > > > przy wadze około 350, więc nie ma siły, to musi się wznieść. > > > > > > Pozdrawiam > > > Piotr_M > > > > > > -- > > > Wysłano z serwisu OnetNiusy:
mikki
Dziwna rzecz, że na zawęzonym kanale silnik pobierał 4 A. Moje hornety wznoszą się już przy 2.5 A, wiec dlatego podejrzewałem ciasną przekładnie albo wadliwy silnik.
Pozdrawiam Piotr Makowiec
Reply to
mqowiec2