Helikopter dla pocz?tkuj?cego

Witam,

Jaki helikopter poradzicie dla osoby, która chce rozpocząć zabawę ze zdalnie sterowanymi helikopterami? Od kilku tygodni uczę sie latać na helikopterze wielkości LAMA3, ale zaraz przestanie przypominać helikopter, wiec rozgladam sie za czyms nowym. Teraz chce kupić taki, na którym bede mogl dalej sie uczyc, ale ktory bedzie bardziej stabilny w lotach na zewnatrz, czyli chyba troche ciezszy. Maksymalna kwota jaka chce wydac to ok 500 zl.

Czym sie kierowac, na co zwracac uwage, co ma znaczenie itp.

Aha, powiedzcie prosze gdzie mozna poczytać coś więcej o technice modeli zdalnie sterowanych.

Dzięki, Marek

Reply to
MkrkW

MkrkW pisze:

epheli.pl

Zamiast wydawać kase na model który jeszcze szybciej przestanie przypominać heli wydaj na symulator i najpierw miesiąc na nim poćwicz minimum , potem się bierz za droższe heli.

Reply to
Norbert

A najl;epiej zacznij od kupienia porzadnej aparatury ktora starczy spokojnie na kilka lat zamiast kupowac dziadowskie komplety z apkami ktore moglyby sluzyc za wibrator gdyby zamiast serwami sterowac nimi inne oprzyrzadowanie nawet apki nie dotykajac.

Reply to
Norbert

Popieram w pełni , z jednym zastrzeżeniem , mianowicie - czy wprzód nie lepiej upewnieć sie czy modelarstwo jest tym hobby , które młody człowiek chce uprawiać przynajmniej na przestrzeni kilku lat ? Zakup modelu RC i urz. sterujących - winiem być , albo wynikać z jakiegoś etapu na droddze modelarskiej , ale wiem, wiem - tera inne czasy ....

Reply to
Jerzy

Jerzy pisze:

Napisał że ma już lame3 i skoro chce kupic nowy to znaczy ze mu pasuje. Dlatego najrozsadniejszym wyjscie mjest zakup porzadnej apki i dopiero raszte kompletowac. Wiem co pisze bo sam zaczalem od zestawu i po miesiacu okazalo sie ze apka z niego jest do kitu itp. W ten sposob nabylem model ktory owszem przrobie na bezszczotke itp ale za radyjko zaplacilem nie potrzebnie. Teraz radia tego uzywam tylko na symku. I prawda jest by skompletowac wszystko co posluzy długo to trzeba miec okolo 1500zł na start.

Reply to
Norbert

Ty oczywiście wiesz , ze 1500 to tak optymistycznie, bo cos naprawde porządnego kosztuje letko dużo wiencej. No ale tak krawiec.... życze wysokich lotów . snipped-for-privacy@poczta.onet.pl

Użytkownik "Norbert" snipped-for-privacy@MALPAgmail.com napisał w wiadomości news:gb06im$v2b$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

Reply to
Jerzy

Na allegro masz wystawiona gołą walkerę 3D tanio -kup ja i wyposaż i przy okazji czegos sie nauczysz.Do ni9ej kup nadajnik mx 12 który starczy ci na długie lata

Reply to
Marian

Marian pisze:

A poco doradzasz MX12 ktory w sklepie kosztuje chyba ponad 400zł skoro za 486 z wysylka moze miec Dx6i ktory sie nadaje do heli i samolotow , jest nowszej generacji itp.?

Reply to
Norbert