Helikopter dla pocz─ůtkuj─ůcego

Witam,
Jaki helikopter poradzicie dla osoby, ktˇra chce rozpocz▒Š zabawŕ ze zdalnie sterowanymi helikopterami? Od kilku tygodni uczŕ sie lataŠ na helikopterze wielkoÂci LAMA3, ale
zaraz przestanie przypominaŠ helikopter, wiec rozgladam sie za czyms nowym. Teraz chce kupiŠ taki, na ktˇrym bede mogl dalej sie uczyc, ale ktory bedzie bardziej stabilny w lotach na zewnatrz, czyli chyba troche ciezszy. Maksymalna kwota jaka chce wydac to ok 500 zl.
Czym sie kierowac, na co zwracac uwage, co ma znaczenie itp.
Aha, powiedzcie prosze gdzie mozna poczytaŠ co wiŕcej o technice modeli zdalnie sterowanych.
Dziŕki, Marek
Add pictures here
Ôťľ
MkrkW pisze:

epheli.pl
Zamiast wydawa─ç kase na model kt├│ry jeszcze szybciej przestanie przypomina─ç heli wydaj na symulator i najpierw miesi─ůc na nim po─çwicz minimum , potem si─Ö bierz za dro┼╝sze heli.
Add pictures here
Ôťľ
A najl;epiej zacznij od kupienia porzadnej aparatury ktora starczy spokojnie na kilka lat zamiast kupowac dziadowskie komplety z apkami ktore moglyby sluzyc za wibrator gdyby zamiast serwami sterowac nimi inne oprzyrzadowanie nawet apki nie dotykajac.
Add pictures here
Ôťľ
Popieram w pe┼éni , z jednym zastrze┼╝eniem , mianowicie - czy wprz├│d nie lepiej upewnie─ç sie czy modelarstwo jest tym hobby , kt├│re m┼éody cz┼éowiek chce uprawia─ç przynajmniej na przestrzeni kilku lat ? Zakup modelu RC i urz. steruj─ůcych - winiem by─ç , albo wynika─ç z jakiego┼Ť etapu na droddze modelarskiej , ale wiem, wiem - tera inne czasy ....
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl
Jerzy pisze:

Napisał że ma już lame3 i skoro chce kupic nowy to znaczy ze mu pasuje. Dlatego najrozsadniejszym wyjscie mjest zakup porzadnej apki i dopiero raszte kompletowac. Wiem co pisze bo sam zaczalem od zestawu i po miesiacu okazalo sie ze apka z niego jest do kitu itp. W ten sposob nabylem model ktory owszem przrobie na bezszczotke itp ale za radyjko zaplacilem nie potrzebnie. Teraz radia tego uzywam tylko na symku. I prawda jest by skompletowac wszystko co posluzy długo to trzeba miec okolo 1500zł na start.
Add pictures here
Ôťľ
Ty oczywi┼Ťcie wiesz , ze 1500 to tak optymistycznie, bo cos naprawde porz─ůdnego kosztuje letko du┼╝o wiencej. No ale tak krawiec.... ┼╝ycze wysokich lot├│w . snipped-for-privacy@poczta.onet.pl www.azt.tarman.pl www.avia.tarman.pl

Add pictures here
Ôťľ

Na allegro masz wystawiona go┼é─ů walker─Ö 3D tanio -kup ja i wyposa┼╝ i przy okazji czegos sie nauczysz.Do ni9ej kup nadajnik mx 12 kt├│ry starczy ci na d┼éugie lata

Ôťľ
Marian pisze:

A poco doradzasz MX12 ktory w sklepie kosztuje chyba ponad 400zł skoro za 486 z wysylka moze miec Dx6i ktory sie nadaje do heli i samolotow , jest nowszej generacji itp.?
Add pictures here
Ôťľ
Dzieki za glosy w dyskusji. Na razie nie chce angazowac za duzo kasy w sprzet wiec wybiore cos z nizszej polki, tak zeby nie przekroczyc 500 zl. Na allegro znalazlem WALKERA HONEY BEE za 399 zl, a na ebayu jest nawet tanszy. Co myslicie o tym heli, wiem, ze nie jest to profeska, ale o lepszy sprzet mi na razie nie chodzi.
Pozdr, mw
Add pictures here
Ôťľ

Podstawa to zmienny kat natarcia ┼éopat wirnika no┼Ťnego i ogona.Jak chcesz model stabilny to musi wa┼╝y─ç swoje w przeciwnym razie wiesz jak to bywa.Super jest Eco 8 elektryk ale tego nie zmontujesz za 500 z┼é.Mx 12 jest obecnie najta┼äsz─ů i najlepsza aparatur─ů i bedzie taka przez conajmniej par─Ö ┼éadnych lat.┼Üciagnij lepiej z netu symek AFPD kup nadajnik mx12 do niego u Pitlaba kabel i ─çwicz i zbieraj poma┼éu kas─Ö na co┼Ť fajnego i przeczesuj allegro a zmontujesz co┼Ť naprawd─Ö fajnego a mx pos┼éu┼╝y Ci do wszystkich modeli nawet je┼╝d┼╝acych chociaz to nie ta czestotliwosc co na latanie.Ja eco 8 kupi┼éem po kraksie za 100 z┼é i postawi┼éem go na nogi za drugie tyle do tego pasuje kazdy silnik serii 500-540 no i ┼╝yro jakie┼Ť za 50 z┼é i odbiornik za 60 z┼é i chula.

Ôťľ