helikopter zabawka - prędkość lotu

Witam.
Helikopterek zabawka na IR
http://youtu.be/jOHYui05g-Y

(filmik z lotu mojego modelu)
Mam wątpliwości co do prędkości lotu do przodu.
(przez większość filmu gałka sterująca maksymalnie wychylona) Tylko mi się wydaje (na podstawie innych filmów), że powinno to szybciej latać, czy rzeczywiście mam jakiś problem ze sterowaniem lub tylnym wirnikiem?
z góry dziękuje i pozdrawiam bartekltg
Użytkownik bartekltg napisał:

Mam coś w tym guście i też leci jakby chciało a nie mogło, w zestawie 2 śmigiełka na ogon, jedno trochę większe ale różnicy nie widać, obstawiam za słaby silnik.
--
AlexY