Instrukcja obsługi do nadajnika SPECTRUM - DX3

Cześć Mam kłopoty z ustawieniem fail save w Spectrum - DX3. Konkretnie chodzi o to żeby po utracie sygnału z nadajnika model automatycznie hamował. Może ktoś z kolegów posiada instrukcję do tego nadajnika lub podpowie mi jak to ustawić. U mnie po utracie sygnału model zamiast hamować przyspiesza (gaz idzie do dechy). Będę wdzięczny za każdą pomoc. Maciek

Reply to
Maciek

PL(N)umber_One