jak docierać silnik elektryczny?

Proszę o podpowiedż jak docierać silnik elektryczny.Słyszałem o docieraniu w wodzie destylowanej,mówił otym autor artykołu w Młodym Teczniku sprzed kilku lat.

Reply to
dreier3d

Jak dotrzeć nowy silnik elektryczny,podobno artykuł o tym zamieszczony był kiedyś w Młodym Techniku.

Reply to
dreier3d

Wiadomość od "dreier3d" snipped-for-privacy@op.pl

Ja to robię tak - silniczek zanurzam w wodzie destylowanej, tak, by się nią napełnił, włączam na kilkanaście sekund, wyjmuję, strzepuję wodę, płuczę w spirytusie, suszę, smaruję łożyska (ważne) i silniczek gotowy.

Pozdrówka PiotrP

Cytat miesiąca: "Polatalem, rozbilem i jak wracalem, to juz sie zmiescil do plecaka ;)" TomaszB

Reply to
PiotrP