Jak malować bezbarwną błyszczącą Pactrą ?

Cześć,
Postanowiłem to to wypróbować. Dotąd używałem na koniec Sidolux'u ale też
się trochę na nim przejechałem.
Czy można tą Pactrą malować aerografem bo z tego co wiem (bo nie próbowałem)
Sidolux'u aerografem za bardzo nie daje się nałożyć ("zbiega" się w
kropelki).
Pozdrawiam,
Zbyszek Kłos
Reply to
invalid unparseable
...zbiega" się w
Błyszcząca Pactra też sie zbiega, przynajmniej mi. Sidolux doskonale nanosi sie pędzelkiem. wojtekp.
Reply to
woperk
Zbyszku! Spokojnie tą pactrę da się nałożyć aerografem. Ważne by bardzo dobrze ją rozmieszać oraz dla spokojnego nakładania rożcieńczyć wódką bądź spirytusem. Ja kładę ten lakier cieniutkimi wartswami, kilka a cienkie. Zostawiam calosć do wyschnięcia na kilka godzin (najlepiej na noc) i poleruje flanelka. Efekt doprawdy zaskakuje! Polecam tez pactrowy matt. O ile farby ich bywają różne to te lakiery są bardzo dobre. Jesli masz mozliwość wypróbuj lakier błyszczący Lifecolor'a! Doskonały specyfik. Podobnie jak pactre rozcieńczam wódką i kładzie się pieknie i wspaniale poleruje!
zyczę powodzenia w używaniu LAKIERÓW a nie plynu do pielegnacji podłog :-) pozdrawiam serdecznie KP (antysidolux)
Reply to
Kuba Plewka
A mi tam sie sidolux nie zbiega w kropelki podczas malowania aerografem... i tak sie zastanawiam co trzeba by zrobic zeby sie zbiegał ... i przychodzi mi jedno do głowy - czyzby był za gęsty ??? pozdroovka Marcin
Reply to
invalid unparseable
Witam:)
Nie wiem dlaczego, ale mnie się nie "zbiega".. Kładzie się rewelacyjnie zarówno aerografem, jak i pędzle (bardzo miękkim). I poprawia kładzenie innych farb. Jak mam do pomalowania większą powieżchnię mieszam pactrę z odrobiną wody (parę kropel) i odrobiną sidoluksu (też kilka kropel, ale więcej niż wody). Farba jest wtedy żadsza, ale nie ma problemu ze "spływaniem" jak w wypadku zbyt mocnego rozcieńczenia wodą, a kładzie się rewelacyjnie:)
Pozdrawiam Agnieszka
Reply to
Charm
...tak sie zastanawiam co trzeba by zrobic zeby sie zbiegał ... i przychodzi mi
Nie, zbiega się z innego powodu, dotąd nieodkrytego. wojtekp.
Reply to
woperk
Cześć,
Sprzedają to chyba w GPHobby ?
Sidolux generalnie jest OK ale... dwa razy się na nim przejechałem. Po nałożeniu na wyschniętą błyszczącą farbę Tamiyi po pewnym (dłuższym) czasie pojawiły się ryski czy też spękania psujące cały efekt... :-( (jakby się farba skurczyła). Dlatego szukam czegoś lepszego.
Na farbach olejnych i Tamiyach ale w sprayu taki efekt nie występuje.
Pozdrawiam, Zbyszek
Reply to
invalid unparseable
Cześć,