Jaki model wybrać?

Cześć,
Piszę w imieniu mojego ucznia, który dziś mi pokazał na lekcji model,
który go interesuje ponieważ chciałby się nauczyć latać.
Wybrał model SDM PIPER J-3 w kompletnym zestawie.
Czy ktoś z grupowiczów ten model już użytkował i może powiedzieć jak się
modelik sprawuje, jakie są z nim problemy albo po prostu czy wogóle brać
się za takie gotowe zestawy czy może ma robić na przykład Jerrego od
podstaw, który ja mu zaproponowałem ponieważ sam przez wakacje chcę go
zrobić od podstaw z jeszcze innym uczniem. A może macie jakieś inne
fajne propozycje?
Aha jeżeli chodzi o koszty to on ma niewiele ponad to ile ten model w
zestawie kosztuje.
Proszę Was o opinię i ewentualne propozycje od czego mógłby/moglibyśmy
zacząć.
Dziękuję
Paweł
Reply to
invalid unparseable
Poświęcając chwilkę wolnego czasu "Paweł \"Klipa\" Bednarczyk" naskrobał(-a):
Ja na swój pierwszy model wybrałem SAU Multi 280. Latam nim od mniej więcej 2-3 tygodni i jestem bardzo zadowolony. Udało mi się go już nieźle potrzaskać, ale jako że jest dość wytrzymały i b.łatwy w naprawie ciągle lata jak nowy. :) W zasadzie to już nauczyłem się nim latać - teraz próbuję lotu plecowego, ale narazie kiepsko. ;) Modelik ma 110cm rozpiętości, napędzany jest 280-tką, sterowany wysokością i kierunkiem, masa do lotu 330g. Złożyć go można w kilka godzin. Nie nadaje się jedynie na silniejszy wiatr, bo wtedy rzuca nim we wszystkie strony i nie można nad nim zapanować (chociaż może to i kwestia pilota ;)). Dodatkowo jest IMO dość tani - 136zł.
Reply to
Żurek