jakiej firmy modele do sklejania warto kupować?

Ostatnio kupiłem synowi 10 letniemu model do sklejania, był zachwycony, ale stwierdziłem, że kiedyś te modele były znacznie lepiej wykonane,
dokładniejsze, lepsza i dokładniejsza instrukcja i z klejem, który po wyjęciu z pudełka nie był zaschniętym kawałkiem czegoś. Polecicie mi jakąś firmę, której modele warto kupować? Może jakiś sklep internetowy?
W dniu 2011-11-26 01:28, BQB pisze:

Z młodości dobrze wspominam Revell (w sumie jedyna marka, jaką zapamiętałem), ale było to dawno.
BTW, jak trochę podrośnie, podsuń mu okręty. Znacznie więcej zabawy nad jednym modelem:)
pzdr bartekltg
W dniu 2011-11-26 01:28, BQB pisze:

Temat rzeka ale... Dobre (i drogie) są modele Tamiya, fajnie składalne ale niekoniecznie merytorycznie poprawne są modele Academy. Na początek można spróbować z modelami Airfixa - są zestawy razem z klejem, pędzelkami i lakierami. Podobną serię rozpoczęła nie tak dawno firma Italeri - My first model kit. Tu oprócz powyższych akcesoriów dołączają również pensetę, cążki, pilnik i film na DVD z podstawami modelarstwa redukcyjnego.
Marcin Luty
Ale 10 lat chłopak to tylko kartonowe modele :-) Na początek proste modeliki z KEL w skali 1:50. www.gpm.pl, www.orlik-models.pl albo google i już. Pozdrawiam.