Jest tu jeszcze ktoś?

Czy ta grupa jeszcze działa?

Są tacy, którzy są ;-)
Piotrek
Sąśmy, sąśmy, ale o czym tu pisac, kiedy wszyscy wszystko wią ?
--
snipped-for-privacy@is.net.pl
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
On 10/07/2010 10:24 PM, Piotrek_P wrote:

Szukam fajnych grup/forów dla modelarzy - co możecie polecić? Pozdrawiam eX
W dniu 10-10-08 00:48, eXperyment pisze:

www.pfmrc.eu rc-cam.pl rc-fpv.pl
--
Tom01

Ja odpowiadam tylko dla frekwencji, żeby nie było ...
On 10/08/2010 10:49 PM, KoMarek wrote:

OK, dziękuje.
Ja też czasem zaglądam :) Pozdrawiam Piotr