Jeszcze raz Aztek - gdzie w W-wie ?

Jeszcze raz
1. dla kolegi Kacpera Perschke
Generalnie ma to byc aerograf dla mojej zony (maluje i rysuje) tyle ze
> najpierw bedzie musiala sie nauczyc operowac nowym narzedziem :)
I tu wracamy do pytania zasadniczego.
Pytania pomocnicze:
1) Jak czêsto ¿ona zamierza u¿ywaæ nowego narzêdzia?
2) Jak du¿e powierzchnie zamierza malowaæ?
3) Jak precyzyjne powinny byæ elementy malowane przez ¿onê?
Wystarczy ¶rednica w mm.
4) Jak wa¿ne s± dla niej przej¶cia tonalne, b±d¼ popiardywanie kropkami?
Przepraszam za termin.
Mam nadziejê, ¿e znaj±cy technikê wiedz± o co chodzi.
5) Jakiego rodzaju barwnika zamierza sznowna ma³¿owinka u¿ywaæ do malowania?
Nitro, olejne, akryle, tusze, gwasze, akryle?
6) W jaki sposób (przy pomocy czego) zamierzacie dostarczaæ sprê¿one
powietrze?
Temat byl miesiac temu to jeszcze odpowiem
ad 1. Mam nadzieje ze jak najczesciej :)
ad 2. Hmm trudno mi generalnie poweidziec, jak maluje pastelami to poweidzmy
sa to powierzchnie formatu od A4 do A0. Na poczatek aerografem zobaczymy
ad 3. Raczej precyzyjne
ad 4. Oczywiscie przejscia tonalne sa wazne
ad 5. Na wstepnie bedzie to pewnie akryl, tusz.
ad 6. Na poczatku bedzie butla
A teraz wlasciwy temat.
Gdzie w W-wie dostac aerograf Azteka. Bylem dzis w Pelcie i nie maja juz
aerografow i nie beda mieli. Zabraklo mi pomyslow gdzie to mozna w stolicy
kupic. Jedynie miejsce gdzie to widzialem do Galeria Mokotow (ale nie lubie
marketow)
Ew zostaje wizyta w Krakowie przy okazji.
Na dziendobry chce kupic jednak 1000S w miare potrzeb kupi sie potem cos
"lepszego"
PZDr.
Reply to
invalid unparseable
Nie powiem gdzie kupic w Wawie aerograf ,bo nawet tam nie mieszkam. Ale proponuje zobaczyc w±tek pt."Pytanie o aerograf". Znajduje sie tam opis "podróbki Iwaty" - mozna "tym" rysowac linie jak z o³ówka ,a cena zachecajaca , bo 129 zl na aukcji
. Mowie tak ,bo z tego co wyczytalem to azteki latwo popsuc i jednak plastki trudniej sie myje nic stal, moze ta "psikawka" ktora tu podaje bedzie lepsza na "pierwszy raz". Ale to juz twoj wybor ;)
POzdrawka
Reply to
uzytkownik
W artykule <cp2smc$7j8$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> Adam Szewczak napisał(a):
A może Kacpra Perszkiego? ;)
Pisz na priv, to się spotkamy. Z Grodziska do Warszawy nie daleko.
To ja bym raczej polecał double-action niż single-action.
Oj! Nie radzę. Ja po jednej małej i jednej dużej wolałem wydać 400PLN na sprężarkę.
Na Zielnej i "pod centralnym", a pewnie i jescze gdzieś.
Jeśli żona lubi mieć "zapasowe" narzędzie to warto. Jeśli nie macie miejsca na szpargały to od razu kupować coś dobrego. Jeśli Aztek, to można: - sam aerograf (trochę taniej), - lub w zestawie (sporo drożej).
KAcper
Reply to
Kacper Perschke