Komu się naraził Alexy?

Napiszcie komu się naraził Alexy.Ten facet obraził mnie i moich
kolegów.Proponuję wywalenie go z grupy. Niech pisze u siebie.Takich
kretynków nam nie potrzeba.Wpisujcie sie kto jest za.
Marek
Reply to
Marek Szutko
Marek Szutko napisał(a):
............ Słusznie! precel IV RP nie potrzebuje Alexego! Jak tylko nasza władza powoła urząd ds. usenetu i nas zlustruje, Alexy poleci. Póki co pisz na berdyczów :-)).
kojot, powalony śmiechem.
Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko
Słyszałem na zlocie że Alexy kiedyś zadarł z gostkami pracującymi na CB. Towarzystwo zebrało się w grupę i zrobili ekspedycję.Kiedy Alexy sobie latał spokojnie włączyli mu 20 W na 35 MHz i spokojnie odjechali. Jego model nie miał żadnych szans.Tak skończyła się jego przygoda z radiowcami.Teraz jest bardziej ostrożny w wyrażaniu sie o ludziach CB.Nie pochwalam takich metod. Ale jak człowiek mocno zajdzie za skórę to desperci zrobią taki numer. Lepiej szanować innych to będzie milej. Marek > > -- > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
marc46
Wywalac kolego to sobie mozesz dzieci z pokoju a to jest forum na którym sie pisze może głupoty pisałeś i facet sie wkurzył widocznie ma jaja.Nasi politycy też głupoty gadaja i jak widzisz dalej siedzą w sejmie
Reply to
Marian
Marek Szutko napisał(a):
LOL rzadko tu bywam.... ale takiego Trolla to dawno na żadnej grupie nie widziałem
Reply to
irQ
Użytkownik Marek Szutko napisał:
tupnij jeszcze nozka alez sie usmialem :)
PS: czemu nic na priv nie piszesz? brak odwagi? potrzebujesz publiki?
Reply to
AlexY
Użytkownik marc46 napisał:
Niestety jest to nieprawda, model rozbijam wylacznie z wlasnego braku umiejetnosci a ten po podklejeniu kawalkiem tasmy pakowej i zalozeniu nowego smigla lata nadal :) Szkoda mi jedynie czlowieka ktoremu faktycznie cos takiego bezmyslnie zrobili.
Reply to
AlexY
No co Ty! Kiedy,gdzie jak? :-|
Pamietam nalot radiowcow na ta grupe. Burde zrobili po czym uciekli, a poszlo o jakies nieporozumienie - to jest z tym zwiazane? Grozili wtedy ze tak zrobia.
Reply to
Doman
AlexY <alexy@irc.-cut_this-.pl> napisał(a):
Aż mnie zatkało.Taki moralista jak ty, który mocno publicznie gnoił ludzi teraz chce na priva!!! Co za metamorfoza? Ciężko sie przyznać do spotkania z ludżmi CB? Wiesz że to oni Ci samolocik rozbili. Jestem może gówniarzem ale za to nauczyłem się latać 10 razy szybciej niż ty. Mam teraz 5 metrowy szybowiec i nie rozbijam go tak ja ty. Nie kleję żadną taśmą bo to popelina. Nie mam zamiaru prowadzić z tobą polemiki.Dużo ludzi cię poznało i pamiętają twoje wyskoki.Nie pozwolę sobie na obrażanie mnie. Napisałem abyś sobie nie myślał że wszystko ci wolno.I to było na tyle. Gdybyś chciał kiedyś zmierzyć się w lataniu to jestem chętny. Jeżdzę bez taśmy!!! Marek
Reply to
Marek Szutko
Szymon Bartuś snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):
Te kompleksy to raczej ty posiadasz.Jakie ja mogę miec kompleksy posiadając tak wspaniały model wyposażony w dobrą elektronikę ? Zamiast pisać o kompleksach zafunduj sobie taki model i polataj. Zobaczysz wtedy co to jest prawdziwe modelarstwo. Według twojej teorii każdy kto ma wiekszy model ma kompleksy? To jakas bzdura !!! Czyżby wychodziła tkzw niezdrowa zazdrość? Czy tylko ci co mają porozbijane modele oklejone taśmą tak jak to robi Alexy są ok? Ale musisz się jakoś pocieszyć i ja to rozumiem. Małe jest piekne... Bez kompleksów Marek
Reply to
Marek Szutko
Agent 0700 snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):
Masz świętą rację. Za zawał mojego ojca powinien dostać po ryju.Zawsze znajdzie się czarna owca szukająca sensacji. Jak kiepski w lataniu to musi nadrobić obrażaniem ludzi. Marek
Reply to
Marek Szutko
Doman snipped-for-privacy@MajlNaStronie.WWW napisał(a):
Niemożliwe.Znowu następny kretynek się odezwał.Już chyba raz w parze z Alexym narobiłeś tu bałaganu i poobrazałeś ludzi.Swój swojego zawsze pozna.G... ciągnie do g.... niestety. Marek
Reply to
Marek Szutko
Marek Szutko pisze: [ciach bzdury] Do wszystkich odpowiadających w tym wątku:
Mumin
Reply to
Michał Mierzwa