Kraków - jest hala, ALE...

Witam,
Znalazłem ogromną halę sportową (docelowo do gry w siatkówkę i tenisa) na ul.
Rakowickiej (przecznica ul. Lubicz) w Krakowie. Bez przeszkód dało by się tam
polatać nawet większymi i szybszymi (w granicach rozsądku) modelami.
Pojechałem zagadnąć, czy jest możliwość latania, kiedy, ile itp...
Moja rozmowa wyglądała mniej więcej tak:
"- Czy jest możliwość wynajęcia hali sportowej raz w tygodniu po około dwie
godziny?
- W jakim celu?
- Chodzi o latanie modelami zdalnie kierowanymi latającymi.
- Nie, raczej nie... to jest w ogóle obiekt wojskowy..."
Więc jak sami widzicie nic nie wskóram z oczywistych powodów.
Jedyna nadzieja w tym, że któryś z Was będzie miał znajomości typu żołnierz w
rodzinie, kolega tam pracujący itp...
A może znacie jakieś inne miejsca do latania halowego w Krakowie?
Gdzie warto było by się spytać o wynajęcie?
Z góry wielkie dzięki,
Szymon
Reply to
invalid unparseable
Co do rozmiarów obiektu, to na tym filmie model lata w hali o identycznych wymiarach (na moje oko ;-):
Szymon
Reply to
invalid unparseable
Szymon !
Bez urazy , ale na taką rozmowę powinna wybrać się osoba dorosła ! Mam wrażenie że potraktowali Ciebie jak dzieciaka którego należy spławić bo zawraca .... albo robi sobie kawały .
Reply to
Marecki
Nie, nie obrażam się, też nad tym się zastanawiałem, ale sęk w tym, że nie miałem nikogo z potencjalnych lataczy "pod ręką". W takim razie może ktoś by z was spróbował?
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
invalid unparseable
Czesc Czy mowisz moze o hali Akademi Ekonomicznej ??
Gumis
gumis2001
Cze,
Mówię o hali w kompleksie sportowym koło kafejki "Zbrojownia". Jaka hala jest w AE? Czy masz do niej dostęp?
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
invalid unparseable
Niestety nie... Ale ta z AE napewno nienalezy do wojska :)
Gumis
Reply to
gumis2001