Kto podaruje Mi zbędny silnik CO2 ?

Jeśli ktoś z Was ma jakiś zbędny, sprawny i kompletny silniczek na CO2, może
mógłby podarować Mi za darmo. Pokryje koszty wysyłki. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Te silniczki były bardzo popularne parę lat temu i dużo osób je posiada. Jednak z racji kłopotów z nabyciem naboi CO2, sporo osób ich już nie używa. Jeśli ktoś ma taki silniczek bardzo proszę o podarowanie.
Rafał

Kędzior2 wrote:

Podaj namiary, a na pewno coś znajdę ... :))
--
PozDro 4 all snipped-for-privacy@gazownia.gdansk.pl

Wysłałem maila do Ciebie na: snipped-for-privacy@polbox.com Mój email: snipped-for-privacy@wp.pl

Kontaktujmy się przez maila: snipped-for-privacy@wp.pl

replying to , Mike wrote: A ja chetnie kupie. Silnik co2 lub model na ten silnik.prosze o pomoc.
Takze pisalbym sie na taku uklad silnik co2. Wlasnie taki mi potrzebny za darmo bo nie mam kasy. Mam dopiero 13 lat i szukam silnika:) Moze znajdzie sie cos dla mnie????moj mail : snipped-for-privacy@poczta.onet.pl

replying to --==PEGAZ==--, Mike wrote: Chetnie kupie silnik co2. Lub model pod ten silnik .moglaby byc sama ladowarka do naboi co2.