Kto podaruje Mi zbędny silnik CO2 ?

Jeśli ktoś z Was ma jakiś zbędny, sprawny i kompletny silniczek na CO2, może
mógłby podarować Mi za darmo. Pokryje koszty wysyłki. Będę bardzo wdzięczny za
pomoc. Te silniczki były bardzo popularne parę lat temu i dużo osób je posiada.
Jednak z racji kłopotów z nabyciem naboi CO2, sporo osób ich już nie używa.
Jeśli ktoś ma taki silniczek bardzo proszę o podarowanie.
Rafał
Reply to
invalid unparseable
Wysłałem maila do Ciebie na: snipped-for-privacy@polbox.com Mój email: snipped-for-privacy@wp.pl
Reply to
berna_t
Takze pisalbym sie na taku uklad silnik co2. Wlasnie taki mi potrzebny za darmo bo nie mam kasy. Mam dopiero 13 lat i szukam silnika:) Moze znajdzie sie cos dla mnie????moj mail : snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
Reply to
andzikm