Kupie uzywane auto rc spalinowe torowe - gdzie szukac ?

Witam
Pytanie jak w temacie.
Kupie kompletne uzywane autko rc spalinowe torowe , skala 1:10 z osprzetem
(tj. aparatura , ladowarka , itp.).
Prosze o namiar jakiejs gieldy , sklepow , ewentualnie konkretnych ofert od
Grupowiczow.
Najchetniej wa-wa , mieszkam blisko.
pozdrawiam
Reply to
invalid unparseable
Witaj !!! Zobacz na tych stronach :
nadzieję że chociaż trochę Ci pomogłem Jeszcze kilka linków do podobnych stron znajdziesz na mojej stronce Zapraszam ;o)
Reply to
Marek C
W sklepie CSM na Bitwy Warszawskiej maja fajne autka spalinowe nowe z silnikami po 950zl z tego co je ogladalem to nawet solidnie zrobione
Reply to
Adam Galat