Ładowarka LiPo pytanie.

Witam jako że jestem zielony w tym temacie, a wiem że wy modelarze macie z t ym doczynienia więc pytam :)) Posiadam baterie LiPo TURNIGY power system, 5.0 w tawrdej obudowie.
20-30C discharge 5000mAh 4 cell 14,8 V (takie dane z baterii) Szukam do niej ładowarki, bardzo was proszę doradźcię mi jaką ł adowarke mam kupić, na allegro jest tyle tego że łeb pęka. Mile widziane maile.Linki na allegro, co proponujecie. snipped-for-privacy@gmail.com Pozdrawiam :)

Trochę zależy co planujesz. Czy chcesz dokupić więcej rodzajów baterii, ogólnie rozwijać hobby, czy też poprzestać na tej.
Najlepiej kupić standardową ładowarkę do różnej liczby cel i typów baterii, z ustawianiem parametrów:
http://allegro.pl/ladowarka-turnigy-accucell-6-do-lipo-life-nimh-6a-i3346765048.html
Ja mam taką i jestem bardzo zadowolony (z wyjątkiem głośnego piszczenia po skończeniu, może to się da wyłączyć?)
http://allegro.pl/ladowarka-redox-oryginal-instrukcja-imax-boble-i3339070215.html
W dniu 2013-06-28 19:30, /dev/SU45 pisze:

Czesc Pawel Uzywalem te z powyzszego linku, sprawdzona i polecana. Mozna ladowac z akumulatora samochodowego, a jak bys chcial z sieci, to jeszcze zasilacz : http://www.sklep.rc-lipol.pl/pl/p/Zasilacz-12V-5A-do-ladowarek-60W/362

Ta tez powinna byc OK. Mysle, ze to ta sama ladowarka tylko brandowana przez inna firme.
Pozdr. Tomek
Użytkownik /dev/SU45 napisał: [..]

Sprawdź w ustawieniach, wygląda tak samo jak moja, można wyłączyć key beep i buzzer, to drugie jest tym czego szukasz.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

O faktycznie to jest! Świetnie, a jeszcze lepiej by było gdyby piszczała ciszej, ale to pewnie można sobie opornik wlutować :)
Użytkownik /dev/SU45 napisał:

Opornik raczej nie, to piezo, zaklej otworek na obudowie piszczyka byle taśmą klejącą.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Dziękuje za pomoc, już mam imax B6 ac Pozdrawiam :)