Latanie na Bemowie - mo偶liwe ??

Witam Weekend b臋d臋 sp臋dza艂 u znajomych w Warszawie. Mieszkaj膮 na Bielanach, rzut kamieniem od lotniska Bemowo. Maj膮 syna. Cz艂owiek jeszcze m艂ody (ko艅c贸wka
gimnazjum) psychika podatna na wp艂ywy, wi臋c podj膮艂em si臋 misji nawr贸cenia go na modelarstwo RC. Ziarno pad艂o na podatny grunt. Na razie suszy ojcu g艂ow臋 o Lam臋, kt贸r膮 widzia艂 u mnie. Chc臋 jednak zabra膰 co艣 wi臋kszego i z nieruchomym p艂atem no艣nym ;-) i pokaza膰 w locie 偶eby ch艂opak wst膮pi艂 do sekty RC nieodwo艂alnie. Napiszcie czy w sobot臋 albo w niedziel臋 da si臋 na Bemowie polata膰 goscinnie funem (1,4 m). Je偶eli tak, to kt贸r臋dy wjecha膰 i do kogo si臋 zg艂osi膰 oraz w kt贸rej cz臋sci lotniska mo偶na polata膰. Sprawa pilna bo wyjazd jutro.
Marek Pop贸w
Witam. Nie wiem jak jest teraz, ale dawniej by艂o ci臋偶ko wkr臋ci膰 si臋 do latania na Bemowie. Dlatego m.in. powsta艂o lotnisko na Falentach, a po likwidacji przenie艣li艣my si臋 do Parzniewa. Z Bielan b臋dzie kawa艂ek drogi, ale 偶e pogoda na weekend zapowiada si臋 dobra na pewno paru zapale艅c贸w bedzie, wi臋c zapraszamy. Mapka z dojazdem na stronie lotniska:
http://www.pretor.pl/lotnisko/readarticle.php?article_id=6
Pozdrawiam, Piotr_O.
--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Bardzo dzi臋kuj臋 Tobie i kolegom, kt贸rzy odpowiedzieli mi na priv za odzew i ch臋膰 pomocy. Jestem teraz rozdarty wewn臋trznie;-), bo mam zaproszenia a偶 w 3 miejsca, a wiem, 偶e czasu b臋dzie ma艂o. Na grupowicz贸w zawsze mo偶na liczy膰. Jeszcze raz wielkie dzi臋ki i - by膰 mo偶e - do zobaczenia na lotnisku. Jutro, ju偶 bed膮c w Warszawie ustal臋 z moimi gospodarzami szczeg贸艂y. Pozdrawiam Marek Pop贸w Lataj膮ce RC