Latanie zim─ů modelem spalinowym

Mo┼╝na teraz? Dwusuw ┼╝arowy.
Pogoda dobra, na pewno problem by si─Ö do ga┼║nika przy l─ůdowaniu ┼Ťnieg nie dosta┼é. Temperatura cylindra - czy trzeba go os┼éoni─ç jak niegdy┼Ť
silnik w ┼╗uku tektur─ů?
Co tu tak pusto? For├│w www nie lubi─Ö za niewygod─Ö i brak wolno┼Ťci, ale czy ktokolwiek tu zagl─ůda? Mam nadziej─Ö ┼╝e tak!
Add pictures here
Ôťľ
Ooo, witaj Kolina. To forum jest raczej martwe. Niewiele tu zdziałasz.
Szymon
Add pictures here
Ôťľ
Ooo, witaj Kolina, Ta grupa jest raczej martwa. Niewiele tu zdziałasz.
Szymon
Add pictures here
Ôťľ
Szymon Machel wrote:

Dobrze ┼╝e poprawi┼ée┼Ť :)
W temacie spalin nie pomog─Ö, uznaj─Ö tylko elektryki.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

┼╗adnej tektury. Wi─Ökszym problemem ni┼╝ silnik s─ů zgrabia┼ée paluchy. Silnik co najwy┼╝ej b─Ödziesz musia┼é podregulowa─ç.
M.
Add pictures here
Ôťľ

┼üapy tak szybko nie marzn─ů bo mam patent - cienkie r─Ökawiczki a na to grube jednopalczaste z klapkami (du┼╝─ů na 4 palce i ma┼é─ů na kciuk) :)

To prawda, tak w┼éa┼Ťnie si─Ö sta┼éo, troszk─Ö wzbogaci┼éem mieszank─Ö, bardzo fajnie lata :) Mniej problemu ni┼╝ z elektrycznymi, gdzie w trakcie l─ůdowania si─Ö ┼Ťnieg dostaje w okolice silnika i kontrolera i troch─Ö strach czy zwarcia nie b─Ödzie.
Add pictures here
Ôťľ
/dev/SU45 wrote: [..]

W najgorszym przypadku korozja, o zwarciu od ┼Ťniegu/wody nie ma mowy.