Latanie zimą modelem spalinowym

Można teraz? Dwusuw żarowy.
Pogoda dobra, na pewno problem by się do gaźnika przy lądowaniu śnieg nie dostał. Temperatura cylindra - czy trzeba go osłonić jak niegdyś
silnik w Żuku tekturą?
Co tu tak pusto? Forów www nie lubię za niewygodę i brak wolności, ale czy ktokolwiek tu zagląda? Mam nadzieję że tak!
Ooo, witaj Kolina. To forum jest raczej martwe. Niewiele tu zdziałasz.
Szymon
Ooo, witaj Kolina, Ta grupa jest raczej martwa. Niewiele tu zdziałasz.
Szymon
Szymon Machel wrote:

Dobrze że poprawiłeś :)
W temacie spalin nie pomogę, uznaję tylko elektryki.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Żadnej tektury. Większym problemem niż silnik są zgrabiałe paluchy. Silnik co najwyżej będziesz musiał podregulować.
M.

Łapy tak szybko nie marzną bo mam patent - cienkie rękawiczki a na to grube jednopalczaste z klapkami (dużą na 4 palce i małą na kciuk) :)

To prawda, tak właśnie się stało, troszkę wzbogaciłem mieszankę, bardzo fajnie lata :) Mniej problemu niż z elektrycznymi, gdzie w trakcie lądowania się śnieg dostaje w okolice silnika i kontrolera i trochę strach czy zwarcia nie będzie.
/dev/SU45 wrote: [..]

W najgorszym przypadku korozja, o zwarciu od śniegu/wody nie ma mowy.