Mała stronka o dużych modelach

Użytkownik "grześ B." ...
Proponuję przeglądnąć stronę bo część linków jest "pustych" i wywalić muzykę. Krzysiek
Reply to
Krzysiek
Użytkownik "Krzysiek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:eg4oin$5kn$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
A czemu wywalić muzykę ? Na TOC latali do tej pieśni . I Grzegorz też tak lata
Reply to
Jerzy
Zaglądnąłem i znalazłem... swoje zdjęcie:
)) Dzięki za link, Super Extra zrobiła na Żarze 06 na mnie bardzo duże wrażenie, co widać z resztą na tym obrazku :)
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
invalid unparseable
Użytkownik Krzysiek napisał:
To tam jest muzyka?? Dobrze ze mialem wzmacniacz juz wylaczony bo by mnie "lepsza" polowa objechala za chalasy po nocy :)
Reply to
AlexY
To właśnie mnie się wczoraj przytrafiło :-((
Poza tym, jak ktoś do tej "muzyki" lata to ją na szczęście zagłusza silnikiem oraz odwraca od niej uwagę. Jak widzicie - są różne gusta i guściki, mnie akurat TA muzyka napewno od tej strony skutecznie odstraszy ;-)
Pozdrawiam Piotr
PS. Publikacja jakiejkolwiek muzyki na stronie internetowej jest wyjątkowo ryzykowna ze względu na prawa autorskie! Znam przypadek gdzie właściciel strony został sądownie zmuszony do płacenia prawie 20 tys EUR na konto niemieckiego GEMA...
Reply to
Piotrp_de
Sorry, miało być nie euro a marek. Było to kilka lat temu. A strona nie była komercyjna.
Pozdrawiam raz jeszcze
Piotr
Reply to
Piotrp_de
grześ B. napisał(a):
Witam,
Bardzo dobrze zapowiadająca się strona. Kiedy będą zdjęcia z Chrcynnego?
Pozdrawiam, Darek
Reply to
DarekRC
Użytkownik "Piotrp_de" <piotrp snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
To jednak nie wszystko Pan widział Panie Piotrze . Otóz ja mam kasete z Las Vegas zrobioną przez jednego z naszych kolegów - "Gigola " i własnie tam, doskonale zrobiony program właśnie do muzyki Bocciellego - i nic tam nikogo nie zagłusza , a co więcej wykonawca programu akrobacji - zdobył I miejsce - Mam nadzieje ,że to powyżej cytowane- to Pańskie zdanie . A tak dokładnie to nie wiemy czy Grzgorz nie placi tantiemów. - może jednak płaci - co? Więc tego typu wycieczki są raczej nie na miejscu - w końcu to "duży chłopak" - jest
Reply to
Jerzy
Kolego - czepiasz się i jest to pewnie "zemsta" za wytknięcie Ci kiedyś pisania bzdur o licencjach na pilotów modelarskich na Zachodzie?
Przeczytaj co napisałem i postaraj się zrozumieć mój tekst (może jest choć cień nadziei że zrozumiesz)...
A czy nie napisałem, że są "gusta i guściki"? Kolego - czep się psiego ogona - jak ten przysłowiowy rzep...
A czy ja napisałem że nie płaci?
Dalsze Twoje posty zostają u mnie odfiltrowane...
Piotr
Reply to
Piotrp_de
Zapomniałem dodać - to powyżej cytowane NIE jest moim zdaniem. Ot tak w ferworze czepialstwa, Kolega "ustrzelił" cytat zupełnie innego kolegi. A nie wstyd?
Piotr
Reply to
Piotrp_de
Witam,
Nie wiem, o jaki TOC chodziło, ale do "Time to Say Good Bye" (tak się nazywa piosenka) na TOC 2002 latał CPLR i zajął drugie miejsce, film jest tu:
Poza tym Piotrowi chodziło o to, czy na stronie Grzegorza Baraniaka jest muzyka.
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
invalid unparseable
Panowie dajcie sobie rady,nie poto umieściłem linka na forum żeby była taka wrzawa.Chcę uspokoic tych co nie lubią /takiej/muzyki że zostanie zdjęta ze strony bo po co ma zagłuszać ciszę nocną .Co do pustych linków to na wszystko potrzeba czasu ,będą wypełnione,opisane. Pozdrawiam dziękuję za komentarz /każde mile widziane/.Grześ B
Reply to
invalid unparseable
Użytkownik "grześ B." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
.pl
Grzesiek ! - a mnie sie podoba i właśnie dlatego wchodze raz dziennie na stronę - jak zdejmiesz to stracisz
Reply to
Jerzy