Œmieszny artykuł o aparaturze w Modelarzu

Witam wszystkich,
Udało mi się kupić pod koniec czerwca najnowszy czerwcowy numer Modelarza a w nim artykuł o aparaturze King Max.
Na poczštku autor tego artykułu porównuje aparaturę King Max do Aurory 9 - jak dla niego toczka w toczkę :D Wzrok chyba autora zawodzi albo nie zna za dużo firm produkcjach radia dla modelarzy.
Zdj─Öcie King Maxa: http://yfrog.com/3qkingmax1j
Zdj─Öcie Aurory:
http://www.hitecrcd.com/product_picture/picture/564/aurora_front.jpg
Zdjęcie aparatury na której według mnie wzorował się producent King Max:
http://www.sussex-model-centre.co.uk/uploads/JR-Propo-DSX9.jpg
Najlepsze jednak jest wysnucie teorii spiskowej z podobie┼ästwa King Maxa i Aurory ┼╝e s┼í robione w tej samej fabryce w Chinach. Nie wiedzia┼éem ┼╝e sko┬ťniacy pisz┼í ze robi┼í co┬ť w Korei albo na Filipinach (jak to jest w przypadku Hiteca) a tak naprawd─Ö robi┼í wszytko w Chinach.
Ciekawe co na to wszytko dystrybutorzy Hiteca w Polsce ? :)
Pozdrawiam EnSabahNur
Add pictures here
Ôťľ