mini-helikopterek nie chce latać

witam, mam problem z mini-helikopterkiem poniewa nie chce lata. znaczy wirnik (helikopter jest 1-wirnikowy) krci si intensywnie, ale
helikopter krci si w prawo wok wasnej osi po pododze i nie chce wystartowa. Prbowaem poprawi co trymerem, ale naciskanie odpowiedniego przycisku (L) nic nie dao. zaczam zdjcia helikopterka oraz krciutki film (trzeci link) reakcji zabawki. co zrobi?
http://img121.imageshack.us/img121/9642/img4770e.jpg
http://img697.imageshack.us/img697/5007/img4772.jpg http://img525.imageshack.us/my.php?image=mvi4771.mp4
witam, mam problem z mini-helikopterkiem ponieważ nie chce latać. znaczy wirnik (helikopter jest 1-wirnikowy) kręci się intensywnie, ale helikopter kręci się w prawo wokół własnej osi po podłodze i nie chce wystartować. Próbowałem poprawić coś trymerem, ale naciskanie odpowiedniego przycisku (L) nic nie dało. załączam zdjęcia helikopterka oraz króciutki film (trzeci link) reakcji zabawki. co zrobić?
http://img121.imageshack.us/img121/9642/img4770e.jpg
http://img697.imageshack.us/img697/5007/img4772.jpg http://img525.imageshack.us/my.php?image=mvi4771.mp4
A śmigiełko ogonowe się kręci ?? bo mam wrażenie nieodparte patrząc na super filmik że nie - a ono do ozdoby tylko czy co ??
buwi

krci si, krci

http://img121.imageshack.us/img121/9642/img4770e.jpghttp://img697.imageshack.us/img697/5007/img4772.jpghttp://img525.imageshack.us/my.php?image=mvi4771.mp4
no to się albo kręci w złą stronę albo ci może się łopateczki w tym ogonowym wyprostowało ??????

http://img121.imageshack.us/img121/9642/img4770e.jpghttp://img697.imageshack.us/img697/5007/img4772.jpghttp://img525.imageshack.us/my.php?image=mvi4771.mp4
A to chwyć modelik i sprawdź w którą stronę dmucha ten ogonowy motorek ??

no wic sprawdziem i opateczki nie s wyprostowane, tzn. maj taki ksztat jaki nadali w fabryce. wziem do rki, wiatraczek ogonowy dmucha w t stron na ktr jest wystawiony z ogona, czyli na zdjciu jak jest w kierunku obiektywu, to w t stron dmucha.

a moe akumulatorek jest za saby i gwny rotor po prostu nie jest w stanie podnie helikopterka?
Te zabawki tak maja, trymer działa tylko wtedy kiedy masz uruchomiony napęd tzn. dajesz gaz i kiedy zaczyna Ci się kręcić to musisz klikać na trymer kierunku trzymanie go ciągle wciśniętym nic nie daje trzeba klikać. Jak to nie pomoże to niestety, ale zabawka do wyrzucenia.

prbowalem tak jak napisae. i nic. czy to moe oznacza e trymer w modelu si uszkodzi? czemu on si tak krci, a nie chce lata?

(pewne) wyjanienie sprawy http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=7386211#7386211

To badziewie jak chcesz micro do latania po mieszkaniu to np .polecam walkera 4#3 teraz są 3 szt. na allegro to micro heli podparte tarczami z zyroskopami i apkami wykonane z wysokiej klasy materiałów nowe kosztuja paręset zł. a nie 60 zł.