model okrętu z papieru

Witam,
Pisze pierwszy raz, mam nadzieję, że na dobrą grupę.
Sklejam model krążownika z papieru (Giuseppe Garibaldi, ale to akuram
chyba mało ważne.)
Pytanko: czy wskazane jest podklejenie pokładu kartonem ? podobnie jak elementy kadłuba ? Bo tego nie ma w instrukcji, ale mam wrażenie, że jednak cienka tekturka położona bezpośrednio na wręgach może się zapadać w niektórych miejscach. Poradzicie ?
Wojtek
--
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

Witam. Oczywiście że jest wskazane. Pozdrawiam.
W dniu 2011-02-11 20:17, t pisze:

dzięki.
Wojtek
--
Skorzystaj z porad kolegów na tym portalu http://www.konradus.com/forum/ i tu http://www.kartonwork.pl/forum/portal.php mozesz tez zajrzeć do mnie na strone www.avia.tarman.pl do działu nasze modele - kartonówki
--
snipped-for-privacy@is.net.pl
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
W dniu 2011-02-11 21:05, Jerzy pisze:

dzięki, szukałem różnych forum, ale widać słabo bo na te nie trafiłem.
Wojtek
--
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym
Użytkownik crazy bejbi napisał:

Osobiście nigdy nie podklejałem (tylko elementy zaznaczone w instrukcji że mają być podklejone), ale zaznaczyć trzeba że "oryginałów", wydruki robię na cienkim papierze i tu zaczynają się schody, nie nadaje się to zbytnio ani do podklejenia, bo potem źle się kształtuje, ani do użycia bez wzmocnienia. Przydałby się papier o większej gramaturze.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

W dniu 2011-02-11 19:54, crazy bejbi pisze:

A co na to mówi instrukcja? Nie ma żadnego oznaczenia - *, + czy coś takiego? Modelik zazwyczaj ma napisane co i jak czym podkelejać.
Ps:
http://www.papermodels.pl/index.php?topicD99.0
--
pozdrawiam
kroolo
W dniu 2011-02-19 00:49, kroolo pisze:

Rewelacja, dziękuję za link !
Ale mam kolejne pytanie: z czego się robi relingi ? nitka ? a z czego słupki ?
Wojtek
--
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

Teraz relingi się kupuje:
http://shop.modellbau-kaufhaus.de/modules.php
...ale w latach 60-tych i 70-tych sam robiłem. Z igieł do zastrzyków i drutu nawojowego.
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
W dniu 2011-02-26 18:12, Krzysztof Tabaczy�ski pisze:

Relingi już wiem - teraz maszty ? z czego się robi - bo gotowych nie znalazłem. A do masztów jako liny się stosuje raczej cienki drut czy raczej nitki ?
Wojtek
--
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

Byłeś na forum? To pytaj.
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Użytkownik crazy bejbi napisał:

Wyłącznie od Ciebie zależy jakich materiałów użyjesz, mnie już się zdarzyło zrobić całą nadbudówkę z puszek od piwa (z masztem włącznie) na podstawie jakiegoś MM ze ścigaczem torpedowym, co do lin to zależnie jaki efekt potrzebujesz, drut jest gładki, linka imituje liny, nici też można użyć ale takie które się nie strzępią.