Modelarz 5/78 poszukiwany

Witam Grupe.
W tym numerze powinna znajdowac sie wkladka z planami jachtu cara Piotra I,
a wlasciwie ich czesc. Bede bardzo zobowiazany za ewentulana pomoc.
pozdrawiam
Rafal
Reply to
invalid unparseable
Jak ju¿ ci nikt nie pomo¿e to napisz do mnie . moge poszukaæ w starych Modelarzach , ale to w miarê wolnego czasu / mam lu¼no u³o¿one - nie rocznikami bo stale kto¶ w nich grzebie w modelarni /
Reply to
Jerzy