Modele samochodów specjalistycznych

Witajcie!
To mój pierwszy post na forum tej grupy :) Moje pytania sa następujące.
1) Czy ktoś z Was projektuje bądź może polecić do zakupu modele samochodów
specjalistycznych (dźwigi, wywrotki, samochody komunalne, pożarnicze itp.)?
Znalazlem ich troszkę w sklepach (min. modele firmy MODELIK - Star 12.185 z
podnośnikiem, wywrotka Jelcz, oraz modele plastikowe Revell - 2 wozy
pożarnicze i wóz komunalny Unimog). Przeszukałem Internet i znalazlem 2
interesujące modele: potężnego dźwigu 6-osiowego i ciągnika siodłowego z
niskopodłogową lawetą (o ile dobrze pamiętam ściągnąłem je z
freemodels.prv.pl).
2) Czy ktoś z Was budował model Stara o którym pisałem wyżej? Może
moglibyście podzielić się swoimi uwagami i spostrzeżeniami?
Pozdrawiam wszystkich!
Martivox
snipped-for-privacy@wp.pl
Reply to
invalid unparseable
Był 31 marzec (czwartek) gdy o godz. 19:25 Marcin Woźniak w artykule <news:d2hc4s$7n1$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl> napisał[a]:
Moze zainteresowany bedziesz gotowym modelem lotniskowego pojazdu ratowniczo-gasniczego Pathfinder Chubb Fire Ltd.?
pozdrawiam,
Reply to
Arek Switalski