Moja strona Heli RC

Witam
Po dlugiej przerwie moja strona o smiglowcach RC znowu jest dostepna.
Narazie niewiele ale wkrotce postaram sie dorzucic troche nowych rzeczy

invalid unparseable
Opisujesz swoją stronę a co z heliklubem? rc? Poco pisać na dwóch portalach i o tym samym jak można naprawdę zrobić naprawdę dobrą strone o heli? chyba ze nie jeste s tym samym adamem g. POZDRAWIAM FANATYKÓW HELI
Reply to
helifan
Użytkownik helifan napisał:
to jest piekne w internecie ze te same informacje sa rozsiane na roznych serwisach, jak jeden padnie to jest drugi i informacja nie zginie, pozatym co Ci sie nie podoba? czlowiek nie moze miec wlasnej strony? nawet jesli powiela informacje (wlasne) to chwala mu za to ze wogole chce mu sie pisac
Reply to
AlexY
Tak to ja ;-) Otóz bede sie starał nie powielac informacji z heliklubu na swojej stronie. Ta moja ma funkcjonowac jako strona prywatna opisujaca moje modele i moje doswiadczenia na strone klubu natomiast nadal bede umieszczał artykoly ale juz nie na zasadzie p[ochwalenia sie tym co mam. Po za tym niestety serwer klubowy stanowczo za czesto sie "wysypuje" (Piotrek slyczysz???!!!) a w dodatku ma bardzo ubogie mozliwosci edycji wizualnych elementów co znacznie komplikuje redagowanie tekstów. dlatego jesli ta sytuacja sie utrzyma to moze zastanowie sie nad przeniesieniem tekstow na swoja witryne.
PS. Szykuje sie do oblotu nowiutkiego Calibra 30 :-))))
Adam Gałat Heli RC
Reply to
invalid unparseable
Po krótkim zastanowieniu doszedłem do wniosku że masz racje.Trzeba pisac o naszej pasji wszędzie bo i tak niestety jest stanowczo mało materiałów o chyba najpiekniejszym hobby jak jest.Więc duże soorry i czekam na dobre porady i nie tylko. Poczatkujacy helifan
Reply to
helifan
Ja tam sie bardzo ciesze bo strona Adama jeszcze ta dawniejsza by³a dla mnie bardzo warto¶ciowa i cieszê sie ¿e wróci³a do neta, natomiast heli klub jest dla mnie ma³o czytelny (dla lamera jes³i chodzi o heli) i tam s± g³ownie porady dla ju¿ dzia³aj±cych w tym hobby a nie dla tych którzy zaczynaja w heli, niestety problem ma z czytelno¶ci± strony z³e iso bo polskie czcionki wywali³o i ciê¿ko sie czyta z domieszk± chiñskiego - poprawcie to bo chêtnie bym go przewertowa³ a w takim stanie to po drugim artykule bol± oczy.
Pozdrawiam LarsD
Reply to
LarsD